drømme_mamma er gravid Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 vi har en tupperware, kjempefin! dette føler jeg er trygg plast pga infoen og tradisjonen. og så har vi 2 fra avent, men disse skal jeg kaste og kjøpe fra born free, pga bisphenol, osv. enn dere?
auro Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Synes det er på tide å gå over til glass når en er 20 år
Sjefsmegga Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 hehe, sikkert to åring du mener. Nei, ingen, de har brukt kun glass/ vanlig porselens barnekopp fra de var mellom 1- 1 1/2år.
drømme_mamma er gravid Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 huffa meg..jeg mente 20 MÅNEDER...
Gjest amandine Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Ja, nå har ikke vi 20-åring, men en på 18, og hun bruker samme glass som oss. Har egen kakaokopp, men det er fordi alle har hver sin her huset, mummikopper fra Arabia;) Jeg kunne ikke dy meg
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Når man er 20 mnd syns jeg det er på høy tid å bruke vanlig glass/kopp! Alle 1-åringer jeg kjenner gjør det..
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Hadde sluttet helt med babykopp når hun var 15 mnd, startet "avvenninga en god tid før. Drikker av småe barneglass og porselenskrus for barn:) Eller disse fargerike drikkkoppene fra IKEA.
Fire småtroll Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Vi har ikke brukt tutekopp så lenge, men har noen barneglass som er litt smalere å holde i for små hender..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Er 21, og jeg har drikket fint fra glass i noen år nå. Hender seg jeg kunne trengt en tutekopp i fylla eller noe =)
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 Vi har også fra tupperware! Ikke brukt annet siden hun sluttet med flaske da hun var ca året gammel. Til måltidene drikker hun av glass eller kopp. Hun er kronisk syk og skal ha tilgang på drikke hele tiden. Da føler jeg at det er tryggest at hun får gå rundt med tw koppen og ikke et eget glass. Blir så lett søl da. Hun er nok veldig knyttet til de koppene. For når det er faren som ordner måltidene snurrer hun han rundt og får han til å lage en kopp til henne. Hehe.
ippemo får augustbaby Skrevet 14. oktober 2009 #14 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har ingen 20-åring, men når jeg var 20 år, så drakk jeg for det meste rett av flaska, for jeg gadd ikke å ta oppvasken hver dag Og flasken kunne være så mye forskjellig, stort sett en cola-flaske, ofte en øl-flaske og en gang i blant en vannflaske. Hihi...;-) Meeeeen... når barna mine var 20-måneder, så drakk de enten av glass (rettere sagt; plastkopp, uknuselig vet du) og tutekopp når vi var på farten. Jeg kjøpte de på butikken, tror det er Avent sine? Hm, husker ikke helt. Mange år siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå