entil :) Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Er de store eller små? Skal ha ull til en som buker 56/62 og en som bruker 98/104. Hvilken størrelse ville dere valgt? 60 og 03?
*Minnie Mus* Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 jeg har nettopp kjøpt til gutten min på 6 år i str 10 år i hvert fall... synes det er greit å ha litt å gå på hvis ulla krymper i vask...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kjøpte nettopp to stk strømpebukser av Tom&Trine merket. Hadde jo lest her inne av alle sier størrelsene er små på de klærne, så kjøpte en i str 70 og en i 80 (for sikkerhetsskyld). Vi bruker str 68 på mini foreløpig, men må snart over på 74 i bukser så tenkte at de strømpebuksene burde passe. Men de var jo kjempedigre!!!! Altfor stor for han i alle fall. Så tror nok de størrelsene sikkert er passe til dine barn. I verste fall er det vel bare å sende inn og bytte
Anne-B. Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kommer jo ikke inn på sidene. Trenger noen bodyer til toåringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå