Gå til innhold

28 uker i dag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

KONSTANT trøtt :(

OG selvfølgelig skal hun bare være våken når eg skal sove:P

Noen andre som er trøtt heeele tiden , og nesten ikke matlyst ? :S

Ellers vokser eg som eg skal, og trives begge to :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mye trøtt og sliten jeg også. Men har ganske god matlyst da, og det trengst visst. Var på kontroll i dag,26+5 og har ikke lagt på meg mer enn 3kg fra 1.kontroll (nå må det jo sies at jeg var dårlig en periode og gikk ned et par kilo)

Skrevet

Jeg er nøyaktig like langt som deg Hi.

Spiste akkurat fire brødskiver med lettsyltetøy til lunch.. hadde fått ned en til og jeg!

Er sulten som en hest for tida. Tror ikke det er så bra å lange innpå heller, men klarer ikke alltid å stoppe. Særlig ikke lunchen, om det er brød eller knekkebrød. Forspiste meg på knekkebrød med makrell i tomat her om dagen.. det skal litt til!

Blir også lett sliten, men trøttheten har gitt seg tålig. Men så er jeg sykemeldt. Det har nok en del å si. Har lagt på meg ca 7 kg.

Skrevet

lagt på meg 2 kg ... :) ganske fornøyd igrunn ...

skal på kontroll i måren :)

gleder meg til å se at alt står bra til ...

Skrevet

Jøss!

Enten så bør dere være overvektige i utgangspunktet, ellers burde dere kanskje være litt bekymret? Å legge på seg 2 kg frem til uke 28 er meget lite, og langt unna anbefalingene! Om dere er overvektige kan det være OK, for da har dere jo mye å gå på og trenger ikke øke så mye i vekt. Om dere har gått ned mye i 1.trim og nå er 2 kg over pregravid vekt, er det forsåvidt også OK. Men er dere normalvektige og har kun gått opp disse 2-3 kg'ene?

Da ville jeg i alle fall, om jeg var deres fastlege, blitt ganske bekymret!

Den største vektøkningen skal komme i 2.trimester, som dere nå er på vei ut av... Anbefalt vektøkning for normalvektige gravide er 11-16 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...