Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 dere må hjelpe meg.. jeg sverget på at jeg aldri skulle ha barn i min seng, men nå må jeg snart bite det i meg.. junior er heeelt håpløs, våkner igjen etter 30 sek når jeg legger han over, i natt holdt jeg på i to og en halv time for å få han til å sovne igjen etter pupp. han er sånn om dagen og, sover bare 10 min hvis han ikke ligger i armen eller jeg går tur.. han er bare 3 uker.er det instinket hans som sier jeg må ha kroppskontakt når jeg sover tro.. ? han sovnet som en stein i senga mi til slutt, og jeg klarte bare å halvsove ved siden av, er livredd for å bevege meg når jeg er så trøtt at jeg ikke vet hva jeg gjør,, sovnet nemlig med babyen i senga på sykehuset og da jeg våknet lå jeg med ryggen til.. hender det du beveger deg, snur deg f eks med ryggen til barnet? sover babyen under din dyne, og har babyen noen gang fått dyna over hodet? ligger babyen på siden mot deg, eller på rygg? hvor nærme deg er babyen, helt inntil kroppen eller litt unna? sover babyen i samme hode høyde som deg elleer lenger ned ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Har samsovet de første mnd. Synes det er kos, røyker ikke, og sover ikke urolig. Jeg legger barnet mitt ved siden av meg på rygg, men som regels så snur hun seg over på venstre side. Hun sover i nattdrakt og ullester, et fleecepledd og babydyne - dette pga at det kan være litt kjølig på soverommet. Hun har aldri fått dynen over hodet, men hun sover veldig tungt når hun først sovner. Jeg legger meg bestandig mot henne først, mere for å forsikre meg om at hun sovner og at hun ikke er for varm eller for kald. Etterhvert så snur jeg meg som jeg selv ønsker. Har henne i hodehøyde ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå