Gå til innhold

Interiørblogger, blæh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tittet meg gjennom en del interiørblogger og 90% av dem er jo ufattelig kjedelige og intetsigende. Side opp og side ned uten noe som helst personlig, bare haugevis med bilder fra nettbutikker og andre sider for å vise fram hva man liker. Hva er vitsen med det? Og så er det de som i ekstrem detalj, og gjentatte ganger, skal vise fram de samme tingene. Hvor spennende er det med 4-5 bilder av en grunnmur, trapp, tekopper eller en lampe i ulike vinkler, og samme grunnmur, trapp, tekopper og lampe blir dratt fram minst et par ganger i måneden fordi man er så fornøyd med den. Booooooring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Er ute etter blogger hvor man får nyttige tips om ting og tang man kan lage selv, både når det gjelder pynteting, og evt oppussingstips for stramme budsjetter. Om noen vet om noen fine blogger om dette så sett gjerne inn en link :)

Skrevet

Ja, jeg er kjempeinteressert i interør, men savner virkelig gode blogger som viser fram noe personlig, noe fra hjemmet til bloggere og ikke bilder fra nettet. Og variert, ikke samme greie igjen og igjen.

Skrevet

Det der var en super blogg :) kom gjerne med flere linker folkens... ideer til ting en kan lage av naturting og lignende... føler at inspirasjonen kommer snikende, godt det ikke er lenge igjen til jul hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...