RockMyWorld Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Sikkert blitt spurt om mange ganger før, men men. Hva vil DU anbefale?
ApriIbaby Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg liker Reima bedre. Varmere og lettere å kle på
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 signerer denne. syns reima er kjempe god... MYK og lett å bevegse seg, og ikke minst varm... var heldigi å få 20 % på fjordårets modell så kjøpte dress og 2 stk luer og votter... kommer godt med nå Også liker jeg at det er glidelås på sidene nede ved beina + de gode reimene som du tar under skoen... ikke sånn dall som har irritert med på andre dresser som detter av i ett sett... disse er av sånn gummi eller hva jeg skal si.
*Minnie Mus* Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 har ikke prøvd troll, men synes reima helt klart virker best til en under 3 år feks. Har du en veldig aktiv unge, så vil jeg ikke anbefale reima... Min eldste gutt slet ut reimadressen sin etter noen få mnd. han er ganske rolig av seg og var 5 år. ble misfornøyd etter det må jeg si...selv om den er vanntett og vindtett er jeg ikke imponert over slitestyrken...
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes begge dressene gjør en veldig god jobb med å holde ungene varme og gode. Jeg foretrekker Reima fordi den er mykere og lettere for sønnen min å kle på seg. Det blir nok en smakssak, for begge er gode dresser (hvertfall de jeg har prøvd).
ApriIbaby Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Vår 4 åring er utenom det vanlige aktiv. han brukte sin Reimatec dress to sesonger. Nå er den slitt, men ikke utslitt og blir senere reservedress for Lillesøster. reimatec har jo også kommet med en mer slitesterk modell som heter pluss. Dessuten kom de jo bra ut på slitestyrke i test nylig
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 vi prøvde noen reima dresser på vår 15mnd gammel jente. funket ikke. de var så rare i formen at ho kan ikke gå rundt med de. ble nok for tykke for ei lita tulle å bevege seg i. vi leter fremdeles etter dress, da jeg ikke har funnet noen som e rbra nok ennå
*Minnie Mus* Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 ja har hørt at reimatec + skal være bedre på slitestyrke... Men det jeg ikke kan skjønne er at det skal være nødvendig å betale 1800 kr for en dress... den vanlige reima-dressen burde jo være god nok til en lite aktiv 5åring synes jeg, den er jo dyr nok den også.. hvis du mener den testen i foreldre og barn så var det reimatec+ som kom godt ut på slitestyrke... Blir i hvert fall ikke reima her (til eldste), mulig jeg prøver reimatec +..
nickoline og supermann Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Deler meg på midten. Hatt 3 av hver, og er superfornøyd med begge. Liker faktisk best troll når det gjelder bevegelighet. Den er like varm, men virker ikke så "boblete" Dessuten kan jeg bruke den høst og vinter g vår..... Tror jeg velger troll flere ganger, men Reima er supert det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå