Linnea <3 Skrevet 14. oktober 2009 #26 Skrevet 14. oktober 2009 har termin idag... ingen tegn til slimpropp her, eller til fødsel, men håper den ikke er lang unna, er skikkelig leeeei nå.. vil bare ha prinsessa i armene mine:D:D
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. oktober 2009 #28 Skrevet 14. oktober 2009 41, og kun 1 dag igjen til høygravid :-D Og under 3 uker til permisjon... Blir både godt + at jeg kommer til å savne kollegene mine MASSE!!!
:)novemberbarn:) Skrevet 14. oktober 2009 #29 Skrevet 14. oktober 2009 Har 37 dager igjen nå, men har forberedt meg hele tiden på at jeg går over. Like greit synes jeg siden man sikkert er veldig lei på slutten og at det er vanlig. Har allerede vært sykemeldt i mange uker pga. bekkenløsning, så det har gått noe tregt.
Elvegris Skrevet 14. oktober 2009 #31 Skrevet 14. oktober 2009 5 dager igjen til termin og fortsatt i fin form Tar gjerne et par dager på overtid, jeg, deilig å ha permisjon med mye mulighet til avslapping enn så lenge.
gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 #35 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har 23 dager igjen nå!! Men tenkte å føde en uke før termin..sånn ca;))
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. oktober 2009 #39 Skrevet 14. oktober 2009 9 dager igjen... Jøje. Surrealistisk å tutle rundt på kjøpesenter og innse at vannet egentlig kan gå når som helst ;P "pop goes the water"..... Lurer faktisk på hvor jeg er når riene begynner... Forrige gang var jeg hjemme og det hele begynte halv seks om morgenen... Håper på noe litt mer exotisk denne gangen ;P
Mamsita Skrevet 14. oktober 2009 #40 Skrevet 14. oktober 2009 29 dager... Blir lavere og lavere tall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå