Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hva sjer på overtidskontroll på sykehuset ? Noen jenter som kan fortelle meg?! Skal på kontroll i morgen,så kjekt å få vite hva som venter!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg ble først satt på ctg for sparkekontroll, jeg skulle trykke på en knapp for hver gang jeg kjente babyen sparke. Og samtidig ble det vel sjekket om jeg hadde rier. Fylte også ut skjema om diverse personopplysninger mens jeg satt med dette, eller det var vel samboeren min som gjorde det, siden jeg måtte konsetrere meg om å trykke på knappen. Så ble jeg sjekket for modning, noe jeg for mitt tilfelle ikke var. Så kom gynekologen og sjekket resultatet fra sparketesten, og rieovervåkingen. Så var det ultralyd, for å sjekke fosterets størrelse og mengde fostervann. Jeg hadde litt lite fostervann og gynekologen mente da at jeg like gjerne kunne settes i gang. Enten samme dag eller dagen etter. Siden vi hadde et lite stykke til sykehuset, og hadde med fødebaggen valgte jeg å bli satt i gang med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå