Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Får hele tiden høre hvor sterk babyen min er, men er hun det, eller er det bare noe man sier til alle? Hun er 2 måneder gammel og trenger omtrent ingen støtte til hode. Når hun ligger på magen så løfter hun hode opp og støtter seg liksom litt på underarmene om dere skjønner? Og tar hun ofte armene og bene opp fra underlaget og ser ut som hun leker at hun flyr. er dette vanlig når de er 2 måneder, eller er hun veldig sterk for alderen?
V.A.B Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 min kan også det, så er nok ikke så unormalt:)
The Bad Gal Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Tror vel hun er gjennomsnittlig sterk, hadde en liten pilot vi også:-) Kjempegøy å ha på bilde, så du må få knipsa noen flyvebilder av henne! Tror det er rundt 8 uker som er normalt når det gjelder å kunne holde hodet selv uten støtte. Frøkna her løfta seg opp på strake armer, hevet hodet og så meg inn i øynene da hun ble lagt på magen min på fødestua, hehe.
Gjest Tale30 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har også hele tiden fått høre at jenta vår er så sterk, tidlig ute osv . Når jeg nå har begynt å ta henne med til Åpen Barnehage ser jeg at hun faktisk ligger bak de fleste av de andre ungene på hennes alder. Så det er godt mulig at slike ting farges av at de som sier det er nærme babyen eller at de rett og slett ikke husker hvordan det var med egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå