It's all about me Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=product_info&cPath=361&products_id=2398 Er den dyp? Dvs. er kantene høye så når en nyfødt ligger som i hengekøye i den ligger den lunt og skjermet til?
It's all about me Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg opp-er helt til noen svarer )
pink1254788 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Har ikke prøvd denne, men tror jeg ville satset på en vanlig ringslynge isteden... ser veldig klompete og rar ut den der, hehe. Jeg har bært mine babyer i ZoloWear slynge, og er veeeeldig fornøyd med den:)
Ranni Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Har dessverre ikke erfaring med denne, men har du spurt på forumet på tettinntil.no?
It's all about me Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2009 Nei vil ikke ha ringslynge. Vil han en dup en med enkel klips på skulderen til å ta av og på, og som ikke er så femi at mannen nekter å bruke den. Skal ha den til lengre flytur så babyen kan sove litt og jeg ha to hender.
It's all about me Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2009 Jo kan jo spørre der egentlig, men hadde håpet å slippe å registrere meg enda flere steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå