Gå til innhold

my boobs is NOT okei


quiquita

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få strekkmerker på puppene, og nå er det vell forseint å begynne å forebygge det!! Nei nei nei og nei! Jeg som var så stolt over de! Men det tyder iallefall på at de vokser, og kroppen min snart skal bli en melkeproduksjon på 2 bein....Men, uff...så kjipt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg hadde vert flink å smøre magen min i begynnelsen med bodybutter (bodyshop) som jeg fikk anbefalt av ei som hadde brukt den. hun fikk ikke noe strekkmerker under hele svangerskapet..

det såg veldig bra ut for meg en stund...helt til en mnd siden...så nå har jeg strekkmerker på magen :((( jeg syns dette var og er kjempe kjipt!

Vi får bare tenke på at det kommer noe godt ut av det... men ÅH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gud...Det er jo pga av noen nydelige babyer, men jeg klarer ikke å svelge det enda. Strekkmerker er noe dritt! Noe jeg syns fedrene kunne ha pådratt seg istedenfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeel tenig quiquit!

Hadde vert flott om de kunne tatt den støten jah ;) Meen, vi overlever...alle sier at vi "glemmer" alt sånt når de skjønne bebisene kommer...da blir de våres stolthet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager... Hva gjør det med strekkmerker a???

Det er HELT normalt og alle som blir gravide VET di kan få det... Skjønner ikke hva som er galt med det.. Fikk ikke strekkmerker med første fødte, men fikk det nå med andre (jeg har aldri smurt meg verken med første eller andre). Å tro det eller ei, det finnes INGEN kur mot strekkmerker.. Om man smører seg eller ikke har ikke noe og si (skal man høre på leger og jordmødre, noe jeg velger og gjøre)- det er bare hvor mye større (og hvor fort stor) man blir, og litt flaks vil jeg tro om man får det eller ikke ;)

Jeg bryr meg ikke om strekkmerkene- har ikke noen planer om å vise min nakne kropp for noen andre en mannen min- å han ELSKER KROPPEN MIN SOM DEN ER, både med og uten strekkmerker!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kødder du? Er det virkelig helt normalt med strekkmerker? Og jeg som trudde jeg var unik.

Vi deler nok ikke samme oppfatning der, jeg syns det er stygt med strekkmerker, og kunne godt klart meg uten! Som jeg har skrevet før så er det absolutt verdt det, med tanke på det skjer pga jeg går å bærer på verdens fineste baby, men som nysingel og en smule kroppsfiksert, så ble det faktisk ett nederlag for meg at puppene mine ser ut som.....ehh, har ingenting å sammenligne det med.....

 

Hvor har du forskningsbevis for at det ikke fins noen kur imot det da Ramona? Min jordmor sier at det verken skader, eller er bevist at det ikke hjelper i det hele tatt......

 

Fortsett å elsk kroppen din, ingen ting er vell bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lest at strekkmerker er hormonelt og noe man ikke styre selv. Om det er sant eller ikke det vet jeg ikke, men jeg har i hvertfall smurt både mage, hofter og pupper hele tiden og jeg har INGEN foreløpig. jeg har termin om 13 dager så det er jo fortsatt mulig da. Men strekkmerker eller ikke så hjelper det smøre mt kløe i huden. Jeg har klødd mye hele tiden og smurt meg med mandelolje.

 

Jeg synes ikke det gjør noe med damer med strekkmerker, det viser bare at man har bært frem noe så nydelig som et barn til verden. Men det er klart at får man velge vil man jo helst slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...