Abracadabra Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 svarte egentlig i den andre tråden - men fant ut at det var litt off-topic der, hehe... ::::: jepp, da var det samme Maidenkonsert også morsomt! litt artig også at de samme tre magene som var på WASP den gangen er store igjen nå da, for AC har termin i januar, jeg har i november, og du har tydeligvis nå? jeg går og håper at denne lille skal komme litt tidlig så jeg kanskje får sneket meg ut på Dio i begynnelsen av desember...men det spørs vel ;-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Oj, jeg svarte jo på andre tråden før jeg så denne... Skal ikke på Dio, har ikke det store forholdet der,- men har kjøpt billetter til Doro på Garage 3. desember...Deeet skal bli kos det. Hadde sikkert 25 kjærlighetssorger til "Fur Immer" blandt annet Og dette blir nok første lufteturen min ut etter nyankommet nurk,det skal bli koselig! Gubben blir hjemme med de to små,så stikker jeg og en venninne på konsert. Gleder meg! Hun bør bare synge Fur Immer, All we are og Metaltango ;P Skal krysse fingrene for deg,- at du ikke får en ettersluntrer som drøyer an for lenge! Jeg har termin om en uke, så dette er spennende! Vi var vel i samme rekke på WASP-tiden? Meg først,så du? Gøy det her Holder det med to for deg tror du?
Tigerpote Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Sorry at jeg blander meg i hardrocktråden deres (Jeg husker forresten Abracadabra, eller er det -cadavra? De var jeg på noen konserter med i min ungdom;)), men jeg skal bare si en ting til Uglemamsen: Jeg var på polet i dag, noe som føltes underlig og litt ekkelt, men Ariel musserende hvitvin var utsolgt! Kanskje det er en favoritt blant gravide damer hehe:) Leste at den er tørr, og det er faktisk så og si den eneste hvitvinen jeg drikker, kan til nød drikke en halvtørr en. Så jeg skal definitivt kjøpe den når den kommer inn igjen! Takk for tips:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Så kjipt at de var utsolgt da...Typisk Og jaaaaah, husker godt Abracadavra, de var i solo-reklamen også Ole,vokalisten var kjempekoselig. Jeg jobbet på Garage før og de spilte der, Veldig bra musikk! Lykke til masse med jakten på Ariel-vinen. Og gled deg ...Selv om vi snart kan drikke skikkelig vin
Abracadabra Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 Doro??? Oi det hadde vært gøy - hadde aldri noe forhold til henne før jeg så henne på Sweden Rock Festival her for noen år siden, knakande bra show, og for en tøff dame! Rett og slett en knallgøy konsert. Jeg husker ikke helt når den WASP'en var, men sist hadde AC termin i juli, og jeg i november. Nå har jeg november igjen, og AC i januar! Når det gjelder antall unger så har jeg alltid sagt at jeg vil ha minst tre, gjerne fire - men spør meg igjen om et år, hehe! Vi kom jo litt sent i gang, førstemann var IVF, og jeg blir ikke yngre med årene. Pluss at jeg synes det å være gravid egentlig er noe huit! Jeg liker det ikke. Elsker å være mamma, hater å være gravid. Så hvis det blir flere håper jeg vi får adoptere! Den runden har vi gått med oss selv i utgpkt siden nr 1 lot vente på seg så lenge, så det er ingen fremmed tanke...og det er jo mange barn som trenger hjem. Så vi får se det an! ;-) Kan jo hende to er mer enn nok når det kommer til stykket hehe! Du da, blir det flere på dere?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 WASP var hmmm...skal vi seeee.... Jeg hadde termin 16nde september, og var der 5 dager over, så 21st september 2006 må WASP ha vært Vi kom sent i gang også, fyller 36 nå, og har Isa på 3 år fra før. Vi har jo sagt to barn hele tiden....Men da jeg forleden satt og sorterte avlagte Isa-klær for å plukke ut jenteklær jeg skulle gi bort til en venninne.... Så slo panikken ned i meg...Skulle jeg virkelig ikke ha flere enn to?? Det føltes ut som om jeg lukket døren til framtidige evt jenter hvis jeg ga bort klærne hennes... Veldig rar følelse. Kan kanskje være fordi at jeg mistet 3 mellom Isa og nå,- og at jeg ergo føler at jeg burde hatt en skokk med barn... Det kan også være fordi at dette svangerskapet har gått så mye bedre enn det første...Ingen krykker denne gang. Gi meg en fødsel til,så sier jeg nok ALDRI MER! ;P For ikke å snakke om såre pupper og våkenetter ;P
Abracadabra Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2009 akkurat, da hadde jo annecath fått sin baby når vi var på WASP, det var vel første turen hennes ut på byn da vi er like gamle også vi! vittig. og jeg nevnte dette for min søster (som bor på sandvikstorget), og da sa hun "det er jo naboen min det!" verden - og kanskje spesielt bergen - er ikke stor gitt. jeg kan jo forresten spørre deg sikkert, hvor lenge etter en graviditet bør man vente med å tatovere seg? man burde vel kanskje vente til man er ferdig å amme også... denne gangen tenkte jeg "bare" på kajal-tatovering, da, hehe! er litt nysgjerrig på det, men prinsippet er vel mye det samme...?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Vet du,kajal-tattoo har jeg ingen greie på,da ville jeg forhørt meg med dem som driver med det... Jeg har satt meg opp på ny time hos sjefen min i mars...Da er jeg godt igang med ammingen og småen kan få litt MME i noen dager etter. Jeg vil ihvertfall ikke anbefale det rett etter fødselen... Ammingen blir så lett påvirket av stress og slikt at jeg ville vært klart i gang med den først,deretter tattoo. Søsteren din faktisk? Så tidig! Nei, Bergen er bitteliten Nå har vi flyttet da,- ut til Drotningsvik. Rart etter 16 år på Sandvikstorget,men godt for lillemor å komme ut hit til hauger av barn og finfin lekeplass!
Abracadabra Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2009 Så fint da! Det er alltid rart å flytte, men forandring fryder jo stort sett har jeg funnet ut. Min søster flyttet inn i nr fem i februar/mars eller deromkrings, tror jeg...hun er 9 år yngre enn meg og har en schaefer/husky blandingshund, du har kanskje sett en av dem? Hun er Garage-berte hun også. Nei hadde vel tenkt å vente med stor pynt til etter ammingen var ferdig, for sikkerhets skyld! Og jeg kan vel smøre meg med tålmodighet (og vanlig kajal) frem til det også, hehe. Nå bare gleder jeg meg til i morgen, da skal jeg på Inside sin femårsfeiring, snakket med Tatiana (hun ene bartøsen du vet) i går og hun sa at det var et overraskelsesband som skulle spille i løpet av kvelden, som vi helt sikkert ville like å se, men hun kunne ikke si hvem det var... Av ALLE VERDENS ting så drømte jeg i natt at det var D.A.D., som jeg aldri har hørt på - skjønner overhodet ikke hvor det kom fra??? Hehehe... Men men, det blir jo spennende å se da, selv om jeg ikke kan ta del i ølsmaking eller gratis margaritas som jeg også har hørt rykter om.., sukk... ;-) Alfreden skal overnatte hos farmoren og farfaren, så da får mor sove lenge på lørdagsmorgen også, yeeaahh!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Aha... Hmmm, hadde vært kos på inside i morgen, men jeg skal på venninnekveld i øygarden,så totaaalt feil retning ;P Kanskje jeg sender gubben inn på inside når jeg har kommet meg hjem igjen. Vi var der forrige fredag, på Obscure,- veldig bra band med veldig bra konsert Folk mente jeg var gal som var der 2 uker før termin...men jeg er jo ikke enig. Vi må jo være sosial når vi kan. Jeg skulle jo ikke akkurat stagedive ;P Hmmm,søsteren din sin hund, er den rimelig ung? Hilste på en nydelig herlig unghund her i vår engang
Abracadabra Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2009 rart det der at folk synes man er sprø fordi man er ute med høygravid mage. enten sprø, eller utrolig sprek, jeg har fått begge reaksjoner...! skjønt jeg holder ikke ut så sent på kveld lenger, for folk har en tendens til å begynne å snakke et litt annet språk enn meg når klokken runder ca midnatt - da synes edrue meg at folk blir litt tøysete. merkelig, synes ikke det så ofte når jeg selv har drukket noen pils? ;-) nei min søsters hund er nok rukket å bli syv år den! du hadde sikkert husket den hvis du hadde sett den, hun ser ut som en blond schaefer med ett blått og et brunt øye, ganske spes. kos deg på venninnekveld, da! og god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå