olebrum78 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Helst hjemmetrening! Tenker på å vere klar til bikinisesongen.. Tenkt det i mangen år nå,, og ikke koselig gå på stranda om sommeren...
La Perla Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 JEG mener kondisjonstrening kombinert med styrketrening er best. Da får du bort en del av fettet som jo sitter ytterst og skjuler alle musklene, og så får du bygget musklene litt i tillegg. ;-)
olebrum78 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 Kondis og styrke, men kan jeg gjør det hjemme? Tips råd? Vil ikke slanke meg... bare stramme opp det lause...
Gjest thricane Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 jeg synes det å gå turer + pilates er veldig fint for å stramme opp. men kunne tenkt meg noe med bittelitt mer futt. er hjemme alene 3 kvelder i uka, så kommer meg ikke ut for å trene jeg heller. kan jo være malibu pilates tar den ekstra lille på styrke som man ikke får med ved vanlig pilates? i tillegg ser jeg at å kutte ned på raske karbohydrater som sukker, hvetemel og stivelse, så blir jeg smalere rundt livet, og får litt flatere mage enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå