Underveis --> Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har hatt en del hodepine gjennom livet, men aldri egentlig migreneanfall. Det fikk jeg først i forbindelse med menstruasjonen som jeg ble gravid på. Heldigvis for det, for da fortsatt det ikke. I går hadde jeg igjen hodepine, som kan beskrives som mild migrene. Stivner i nakken, ligger som en "klo" over halve hodet og blir kvalm. Vanlig paracet hjelper bare dersom jeg ligger stille på et mørkt rom. Spørsmålet er da altså om hormonspiral vil hjelpe, evt hindre, migreneanfall i forbindelse med menstruasjon, eller om det ikke har noen virkning siden den tross alt virker lokalt? Mange opplever jo bortfall/svak mens med spiral. Fikk satt inn hormonspiral for en drøy måned siden, og ser nå ut til å slutte å blø etter innsettelsen (juhuu!). Noen med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå