JuniAnkerHansen Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Nå er jeg desperat, og har bestilt meg time til akupunktur. Men hvordan fungerer dette egentlig? Kan man forvente bedring allerede etter første gang? Må man fortsette å gå regelmessig til de første 12-13 ukene er over? Noen med erfaring her?
2010 Mammaen Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hei på deg! Jeg har veldig god erfaring med akupunktur mot kvalme! Det virket etter første behandling for meg. Det ble helt borte noen dager (litt skummelt første gangen..) for å å komme litt tilbake, så da passet det med en ny behandlig, som virket på samme måten. Kom ikke så sterkt tilbake etter den. Jeg har hatt tre behandlinger og tror ikke jeg kommer til å trenge flere nå (er 9+0/9+4) i dag. Om det virker er avhengig av at akupunktøren finner punkt som virker for din kvalme, og som er gode punkt for deg. Dette var min akupunktør veldig flink til (og heldig med - fordi man kan ikke på forhånd vite helt hva som funker). Man må ikke gi opp etter kun en gang. Hvor lenge du trenger å gå kommer an på hvor hardt rammet av kvalme du er, hvor bra effekten av behandlingen er, og hva du synes er nødvendig. Lykke til! Håper du blir fornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå