Suretær Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Skal fly til Norge, (bor i DK) men minsten på 4 mnd og lurer veldig på hvordan man gjør det med mat og sånn.. Kan man ta med sånne ferdige små kartonger med MME? og hvor mange eventuelt? Hvordan gjør man det rent praktisk på flyplassen? Ser man kan låne klapvogner på Kastrup, men det er han jo litt liten til.. Bæresele er uaktuelt, han veier 9 kg. Hva gjør jeg da? Håper noen kan kommer med råd...: )
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Ja,det går helt fint - all barnemat går gjennom sikkerhetskontrollen. Om kartongen er tatt opp kan du bli spurt om å smake på innholdet bare. Vi har reist flere ganger og det har vært null problem. Eneste noen har pirket litt på har vært varmt vann, men da har vi fått påfyll på flyet. Ta med så mye du trenger, greit å beregne litt mer enn du tror du behøver tilfelle forsinkelser. Vi brukte bæresele til hun ble for tung, og etter det har hun sittet på armen. Der vi har vært har det ikke vært klappvogner å låne, ellers hadde vi nok gått for det men så er hun vesentlig eldre og. Vi har babybjørn og dermed vektbegrensningen, ellers finnes det jo mange gode seler som fint kan brukes til en på 9kg
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde med flaske med ferdig blandet melk med meg inn! Det gikk kjempe bra. Var verre med vann flaska.. hehe.. Den måtte de smake på Har dere et bilsete? De vet jeg man kan ta med seg inn i flyet. Men klappstolene kan jo også legges ganske så mye ned i ryggen da,så med et teppe skal vel det gå greit? Håper dere får en god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå