Gå til innhold

flere som har unger med "bare" feber for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille jenta mi på 3 fikk plutselig feber i går kveld....er det noen som vet om det går noe spes?

vi bor i tr.heim...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, måtte bare klikke inn på dette innlegget her da jeg kjente meg igjen..

Jenta vår på 1,5 hadde feber med 39-39,5 nå i 2,5 døgn. Gikk og ventet på utslett (fjerde barnesykdom) men det kom aldri!?

Var ikke noe annet her heller. Så vidt jeg kunne se pitte litt snørr og øøørilite surkling, men det var i nesa og ikke brystet. Null hosting.

Merket heller ikke noe annet.

Men det gikk over på 3. dagen så da var det vel greit.

Skrevet

hmm...rare greier..hehe...får håpe det gir seg fort her også..har 8 dager igjen til termin å går å kjenner på mye nedpress ol nå så får håååpe hun er frisk å rask til barnehagen fort ;)

Skrevet

Her hvor jeg bor er det flere unger i barnehagen som har sånn kveldsfeber uten at de er noe spes syke, bare litt snørrete. Men det er jo årstia for sånt nå.

Skrevet

Min gutt har nettopp blitt frisk. Da har han gått med småfeber i 1,5 uke.. Den har bare vært på 37.9-38.1

Han hadde litt snørr også da, og en litt ekkel hoste på natta av og til. Men han var i fyr og flamme som bestandig. Dro til lege, tok urinprøve, den var helt fin. Konklusjon; langvarig forkjøelse! Akkurat begynt i barnehage da og det er jo virkelig tiden for det.

Skrevet

JA! Jeg kjenner meg igjen. Ettåringen fikk høy feber mandag kveld, men i morges var han feberfri! Ikke hoster han, ikke snørrer han, og ikke finner jeg noe utslett..... Merkelig. Men i morgen sender jeg ham tilbake i barnehagen :-)

Skrevet

nå har lille tupp her fått en ganske stygg hoste utpå kvelden...snakka me legen å han sa at jeg skulle gi henne 2,5 ml me cosylan...skal jeg det??

hun er 3,5 år...

Skrevet

datteren vår fikk plutselig feber på lørdagsettermiddagen, som forsvant dagen etter. ingen andre tegn på forkjølelse el noe. tydeligvis noe rart som går ja. bor også i trondheim.

Skrevet

ser ut som jeg bomma litt på det med bare feber her ja...hun er tett å hoster maaasse nå så er nokk en influensa eller noe,men ikke høy feber lenger :) ligger mellom 38-39 å det er ikke så mye :)

får bare smøre meg med tålmodighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...