Gå til innhold

-1 og vinterdress?

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere vinterdress på barna da?

Og votter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det -2 i morges, og jentungen på 3 dro i bhg med ull-longs, ulltrøye + tynn ullgenser, tykkere ullgenser + ull-ribbebukse, og Trolldressen UTEN for.

Venter med foret en stund til...hadde vi hatt dress med fast for hadde jeg droppet mellomlaget med ull.

Skrevet

Her bruker de dress uten for enda, har bare litt ekstra under. Synes det er tidlig med bobledress/vinterdress.

Har hals, lue og vanter/tynne votter på da..

Skrevet

Ja, glemte at hun har på vanter evnt. med regnvotter utapå, og tynn lue, sånn sherpalue fra Janus. Dock boots på beina, med ullsokker i, og ullsåle nedi :)

Skrevet

Gutten vår hadde ullundertøy, fleecesett og høstdress. Har ikke tatt på vindterdressen enda. Han har halslue i tynn ull samt hjemmestrikkede ullvotter. Ligger andre votter i bhg også. Han hadde tynne ullsokker med vanlige ullsokker utenpå på beina og vi har tatt på vinterstøvlene. Har ikke høstsko og synes joggesko er litt lite.

Synes det er ganske vanskelig med påkledning nå da vi har en veldig varmblodig sønn.

Fleecesettet er ganske tynt, så det blir som en type joggedress egentlig.

Han har tykkere ullsett i bhg, men regner med at det blir varmere i løpet av dagen og at det jeg har tatt på han er nok.

Skrevet

Vi gjør ikke det enda. Mest fordi det er en del varmere da de går ut i bhg rundt klokka 12. Særlig hvis jeg ser at det blir skyfritt. Her var det 0 grader i dag tidlig og hadde da på:

ull t-shirt, ullstillongs, ulltrøye, fleecejakke, vår/høst dress, tynn ullfindlandshette, tynne ullvotter og overgangssko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...