Gå til innhold

Hvor mange sett med ull tøy har dere til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere også ligende i bhg? Tror jeg 4 eller 5 til minsta og 3 eller 4 til eldstemann. Har ikke ligende i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4-5 sett, et ligger i barnehagen.

Skrevet

Har 3 sett... Ingen i bhg. Der har jeg flees og strømpebukser +++ som bytte kle.... Folk stjeler jo som ravner og ull undertøyet er joikke akuratt billig...

Skrevet

6 sett til eldste og en del flere til yngste.

Begge har ett fullt sett i bhg( body/trøye, strømpebukse, strikket genser, strikket bukse, strikket sokker, strikket hals og strikket votter) i tilegg til annet vintertøy.

Skrevet

5 sett til eldste hvorav ett ligger i bhg. 4 sett til minste som ikke går i bhg. Minste skal begynne i bhg etter jul, tenker vi trenger minst ett sett til da som kan ligge i bhg.

Snakker da om ullundertøy.

Skrevet

5 sett til bhg gutten, har ikke liggende i bhg, der har jeg liggende str.bukser hvis han skulle bli våt etc... Flere ullsokker har forsvunnet, så tar ikke sjangsen på at andre ullplagg skal forsvinne... (har ett par ullsokker liggende til kalde dager)

Skrevet

Over 10 - har to som alltid ligger i barnehagen.

Skrevet

Hvor kjøper dere ull tøyene?

Skrevet

Her er det mest Janus, men har og Joha.

Skrevet

3 sett innerlag. 2 sett mellomlag. 2 sett ytterlag. Ingenting ligger i barnehagen. alt tas med den dagen det skal brukes.

Skrevet

forskjellig.. har litt janus, litt fra cubus, mest fra Tom og Trine (spar kjøp)

Skrevet

Aner ikke, 20-25 det er to barn som bruker samme størrelse. Minsten har sikkert noe av det samme antallet.

Skrevet

8-10 sett. 2 ligger i barnehagen. Vi må ha så mange, for hvis jeg tar på ho ullbody og stillongs med bukse og tynn genser over tar de av det vanlige tøyet i barnehagen. Ullen blir derfor fort skitten og må somregel vaskes etter en dags bruk.

Har kjøpt det meste på spar kjøp (Tom og Trine) men har også Janus og noe fra Cubus.

Skrevet

2 sett. Syns ulltøy er svindyrt, så vasker heller litt oftere. Ingen i barnehagen, er redd for at det skal komme bort/bli stjelt.

Skrevet

Jeg har et sett med ribbestrikket ulltøy fra Nøstebarn og to tynnere sett (stilongs og trøye). I tillegg har jeg en strømpebukse. Må nok kjøpe et eller to sett til etterhvert, men synes det er altfor dyrt til å ha opptil 10 sett, som de over her har. Det er jo bare å vaske det om det blir skittent. Det tørker jo fint over natta. Jeg varierer på hva som ligger i barnehagen. Innimellom ligger det ull der, andre ganger fleece eller bomull. Jeg har to tynne sett og et tykkere sett liggende i barnehagen, samt at jeg sender henne inn om morgenen med et tynt og et tykt sett.

Skrevet

Har sikkert 7-8 sett hjemme, har alltid 2 sett liggende i barnehagen. Vil at de skal ha ull i barnehagen i tilfelle han må skiftes på. Ikke vært noe problem i vår barnehage at det stjeles eller blir borte. Alt er navnet også.

Skrevet

stjeler de klær? Hjelpes!!

Har uansett kanskje 6 sett med ullundertøy på gutten som er 20 mnd. Har alt hjemme for han har bare to dager i bhg.

Skrevet

Til den yngste har jeg 7-8 sett tror jeg. To av dem i barnehagen. Der er de jo ute mye og hvis hun blir våt vil jeg at de skal ta på ull underst, særlig på kalde dager. De eldre har 4-5 sett, den midterste har et sett i barnehagen.

Skrevet

5 sett til min datter

trøye og longs + tynne ullsokker

og så har hun ullkjole, genser, bukse osv.

Baby i magen har oså en del ullsett alt.

Har ikke ull liggende i barnehagen.

Skrevet

Devold. kjøper det i sportsbutikk.

Skrevet

5-6 sett til minstejenta, 1 ligger i bhg. 3 mellomlag, 1 i bhg.

Eldstejenta har 4 sett. 3 mellomlag. 1 sett av hver i bhg.

Skrevet

Har en tykk heldress,og et tykt to delt-sett fra Reflex, samt en fleecejakke fra Reflex.

Et tynnere to delt undertøysett i ull, og to par med superundertøy.

Har flere strikkegensere og et to-delt mellomlagsett og en heldress i fleece fra Stormberg.

Det holder i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...