Gå til innhold

Nytt BiMtreff for Oslodamer!


Kvikklunsj- født

Anbefalte innlegg

Takk for et hyggelig treff i går!!

Siden noen er i jobb, noen er helt eller delvis sykemeldt og noen i permisjon vil muligheten for når en kan komme på treff variere. Vi ble derfor enige i går om å sette opp både lunsj og middagstreff!

 

Jeg trives godt på Tullin's. Det er god og billig mat der og det er gåavstand fra Nasjonalteateret. Så forslaget er som følgende:

 

TULLIN'S mandag 19-10-09 kl 12!

 

www.tullins.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Takk for i går.

Jeg møter opp jeg - så fremt det ikke har skjedd noe før da. Men skal i så fall prøve å få sagt fra.

 

Ha en fin dag videre i sola.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for i går ja:-)

 

kommer på mandag jeg også...siste dag på jobb i dag så fra i morgen begynner ventingen...

 

Fortsatt fin uke og god helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig sist ja! :)

 

Jeg jobber som sagt til 14 på mandag, så stikker sikkert innom Tullins på vei hjem. Kanskje dere fremdeles er der da?! :-)

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på mandag!!!! Min siste dag på jobb er i morgen....jippi!!!!!!!!! Så jeg blir med så lenge det ikke skjer noe da (termin om 3 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke hjem til Oslo før tirsdag morgen, så da går jeg glipp av dette treffet også:/ Følger spent med på når neste treff blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at vi faktisk kan bli en liten gjeng på mandag. Ringer på søndag og bestiller bord, det kan være greit hvis vi blir over 4 tenker jeg!

Jeg gleder meg til å treffe damene igjen!

Ha en fortreffelig helg, og husk at nå mot sluttspurten er det viktig med hvile, kos, sjololade og hyggelig selskap!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Jeg har ikke vært med på treff med novemberdamene før, men kanskje jeg skulle henge meg på på mandag jeg også :)

Skal til jordmor på formiddagen, men kan jo komme rett etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er gravid og venter baby i november. Har hatt trøbbel med å få logget meg på denne nettsiden, så nå har min kjære laget konto som jeg kan bruke - heldigvis. Håper det ikke er for sent å bli med i gruppa.

Har time hos jordmor mandag kl 13.00 -typisk eller hva? Men er det litt fast med mandager kl 12.00 på Tullin? Har veldig lyst å komme neste gang. Er sikkert ikke så mye vits å komme etter timen min mandag, da det ikke blir før i 14-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å henge seg på! Tidspunktene og tid vil garantert variere litt, alt ettersom hvem som setter opp treff. Men jeg håper da ikke det blir det siste treffet! Jeg innstiller meg på å gå over tida, selvom jeg kjenner jeg har lyst til å føde før...... Og da blir jeg jo vaggende her en stund til!!

Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Har sykt barn hjemme og kommer desverre ikke. Håper dere koser dere. Bordet er iallefall bestilt og det skulle komme ca 5-6 stk så jeg håper dere finner hverandre.

Jeg hadde virkelig gledet meg til treff i dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...