Himmel og hav Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Nå har jeg blødd neseblod i en halv time. Jeg har bøyd forover og klemt, sittet musestille, lagt is på neseryggen, men det stopper ikke! Jeg blør aldri neseblod,så er er jeg litt lost. Det kom da jeg nøs. Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette? Det renner jo jevnt og trutt, og jeg får jo ikke gjort stort når jeg må hode en klut under nesa hele tida. Alle tips tas imot med stor takk!
Kliko Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Håper du har stoppa nå? Sikkert en blodåre som sprakk når du nøs. Men jeg har et bra tips i hvertfall : Løft motsatt arm i forhol til hvilket nesehull du blør i. Løft den så høyt du kan. Aner ikke hvorfor det hjelper egentlig, men det funka for meg som blødde neseblod hver eneste dag før. Slitsomt, og grussom smak
Himmel og hav Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for tips! Det har stoppa nå, men det tok over en time før det ga seg. Jeg ringte fastlegen som ba meg stappe neseboret fult av gasbind, og bytte ut når det blødde igjennom, og etter at det slutta så skal jeg sitte med denne dotten inne i minst en time...lekkert...også jeg som skulle tidlig til byen i dag *sutre*. Men om det skjer igjen skal jeg jammen teste tipset ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå