Gå til innhold

liggestilling om natten...


mrs tomboy

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal av å ikke få sove. Er det noen som har noen gode tips på hvordan man kan ligge best mulig? I natt satt jeg i en stol så man kan si jeg er støl etter det.... trenger å ligge kjenner jeg....Har en del kynnere og de gjør det vanskelig å sove normalt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel prøvd det meste tipper jeg.. Støtter du opp magen med en pute under? Kan du heve sengen med noen bøker i enden? Prøv og ligge høyere med en ekstra pute? Vet jo ikke hva problemet ditt er, men for meg er det halsbrann.. Ender som regel med vondt i nakken da jeg ikke er vant til å ligge så høyt, men bedre enn å ikke få sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp, har prøvd masse ting, puter her og der.. i Natt satt jeg i sofa og sov, ikke akkurat det mest komfortable.. men sov i allefall 4 timer i strekk:) Problemet er kynnere og veldig aktiv mage, halsbrann er det nesten ikke mer av nå...

 

Gleder meg til å få den ut kan man si..... :) 32 dager igjen +-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sliter med det samme, begynner å bli litt smådesperat. Jeg fant en pute på nett, heter noe sånt som graviditetspute på Bambina, er ofte reklame for de på førstesiden her.

Kjøpte den ikke, for jeg tenkte at det var så nære termin, men nå angrer jeg.. Den ser virkelig genial ut for oss som sliter med å finne gode stillinger. Også kan man bruke den som ammepute og baby"stol".

Er mulig jeg må kjøpe den nå for jeg treeeenger en god nattssøvn! Kan skrive her om jeg anbefaler den.

Men ta en titt på den, kan jo hende det funker! :-) :-)

Og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gi tilbakemelding om den anbefales:)

har også prøvd en pute som heter comfort-u, funker ikke....

i natt satt jeg i sengen med masse puter, sov litt innimellom....

 

lykke til du å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...