Mamma til oktobergutt Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Nå har jeg bare 4 dager igjen til termin, og min store frykt er å skulle måtte bli satt i gang på overtid. Er relativt utålmodig allerede!! Har den siste uken fått en del av det jeg tolker som modningstegn, og da må det vel bety at fødselen er nær forestående? Er førstegangsfødende, så har ikke noen tidligere erfaringer.. Mine modningstegn: Økt utflod Mensmurringer Vondt i korsryggen Sover dårlig om nettene, med hyppigere og hyppigere toalettbesøk Hodet har festet seg i bekkenet Nedsunken mage Litt kvalm Kraftigere kynnere, som tar pusten fra meg Begynnende bekkenløsning(har ikke hatt vondt i bekkenet tidligere i svangerskapet) Økt energi Noen andre som har slike modningstegn, eller kanskje noen mødre med erfaringer på dette området? *krysser fingerene for at det blir baby snart!!*
2 prinser og en prinsesse Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 har selv termin 19 okt. å har våre moden etter jordmødrene da i 3 uker nå.. men ingen baby enda.. huff føler d aldri skal kome baby.. har alle symptomene som du beskriver her men d ser dårligt ut her..
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Har termin om 8 dager, har hatt di samme tegnene di siste 4 ukene... Ingen baby her heller. Trenger jo ikke krysse fingrene, baby blir det snart uannsett. Kan skje i ettermiddag, kan skje om en uke...
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Har termin 13.november jeg å det eneste jeg ikke har av de tegnene der er at hodet har festet seg. Det var bevegelig på forrige kontroll. Bortsett fra det, så har jeg alt pluss at i mårrest så kom det endel slim på papiret Kanskje denne ungen har tenkt seg ut litt tidligere
hippimamma Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 akuratt samme her, håper jenta kommer før termin selv om ul termin ikke er før 30 okt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå