Gå til innhold

Hvor store var/er deres små på 8-9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på kontroll etterpå og jeg er spent. Tipper han er rundt 11kg nå, men aner ikke hvor lang har er...:)

Hvor store er deres?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tassen her var 72.5 cm lang og 9.250 da han var 9 mnd :) Han ligger alltid midt på kurven.

Skrevet

Jenta mi er akkurat 8 mnd og på kontrollen i forrige uke var hun 75,5 cm og nesten 8,7 kg.

Lang og tynn, frisk som en fisk:)

Skrevet

Lillegutt er 9,5 mnd og veier nærmere 11 kg og er rundt 76-78 cm lang:)

Skrevet

Skriver her selv om han ikke er 8 mnd før om en uke :D hehe.. Han er 74 cm lang og 9 kilo =)

Skrevet

min er 9,5 mnd var på kontroll får 2 dager siden, han var 80 cm og 11,6 kg har en stoooor gutt her ja:)

Skrevet

Vi var på kontroll når han var 8,5 mnd, og da var han 8700 gr og 72 cm.

Aktiv og småspist, så her har vekta omtrent stoppet opp.

Skrevet

Ved siste kontroll (knappe ni mnd) var småtten 10,8 kg og 76 cm. Akkurat passe stor, han som de andre. ;)

Skrevet

Jenta mi var 68,5 cm og 7730 gr på 8 mnd kontrollen. Ligger akkurat på gjennomsnittet for jenter :)

Skrevet

Da gutten vår var akkurat 9 mnd gammel var han 10 kg og 78 cm.

Skrevet

9 mnd: 74,5 lang og 9 kilo..

Skrevet

Oi, så store babyer dere har! Jeg fikk hele tiden høre at snuppa mi var så svær og tjukk da hun var baby. Hun var 66 cm og 7,5 kg på 8 mnd ktr. 9,4 kg og 72 cm på ettårsdagen. Nå er hun 2 år og 11,5 kg og nå er det ingen som sier at hun er tykk lenger.

Skrevet

Du kan jo ikke bare se på antall kilo. De fleste her som er veldig tunge er også veldig lange og derfor slankere enn en som veier samme antall kilo, men er kortere.

Skrevet

Snuppa mi ble 9mnd i går og jeg var i veide henne. Hun er 10,4kg og 73cm lang:-)

Skrevet

8700gr, 73,5 cm :-) ved 9 mnd! Gjennomsnittsbaby sier de hver gang...

Nå er han ti mnd og jeg synes han er så stor så stor, så vi får se om han har dratt seg opp noen centimeter til eller om det bare ser sånn ut fordi han står mer oppreist...

Skrevet

Min er altså 8,5mnd nå og i går veide de ham til 11kg. Han var også 75cm lang (men hadde bare vokst 0,5 cm på nesten 2 mnd så mistenker at hun ikke strakk han ordentlig ut)...:)

Vi får store unger, men det er fordi vi er store selv. Pappan i huset er nesten 2m høy, så de må starte tidlig dersom de skal nå hans høyde. Heldigvis roer veksten seg litt etterhvert :)

Skrevet

Hei. Var på 9 mnd kontroll idag ( Blir 9 mnd om ei uke). Snuppa har ikke vokst på over en mnd, og veier "bare" 9355 og er 73 cm lang. Hun har ikke lagt på seg et gram faktisk! HS konkluderte med at vi må mate henne mer ettersom hun er blitt mere aktiv og krever mindre mat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...