Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Mannen snorker sånn, at jeg får seriøst ALDRI sove!!!! Jeg dænger snart til han, for nå er jeg lei av den jævla lyden som dirrer i veggene, og at jeg må ta hensyn til han i tillegg... aaaaaAAAAAAAHHHHHHHHHH Faeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Har prøvd og få han til å ta turen innom!!! - flere ganger, jeg har tatt han opp hundrevis av ganger slik at han selv kan høre hvor praktfult det låter - men til ingen nytte. " Det er ikke så ille " klemmer han ut av seg da.... Jeg har også sakt at han kan få hjertesatans / slutte å puste slik tilstanden er nå..... Banne. banne BANNEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Da får du legge deg til å poke ham i siden, dersom han våkner og ber deg slutte så sier du "det er ikke så ille". Fortsett hver natt til han tar turen til legen.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg både knuffer, kliper nesa, trutn osv, men får jo aldri slappet av sjøl...
Tigerpote Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Prøv snorkeneseplaster og snorkenesespray. Det virker i følge reklamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå