Gå til innhold

Jeg har et problem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, og nermer meg uke 27 fullgåtte uker. Men jeg er så trett, ikke vert det før i svangerskapet. Nå kan jeg gå på jobb og rett hjem å legge meg, idag var jeg ikke hjemme før kl 20.30 og da kl var 21 orket jeg ikke sitte oppe lenger go gikk og la meg. MEN så kommer det jeg har slitt med, når jeg sovner så tidlig så våkner jeg midt på natta og får ikke sove igjen! Derfor sitter jeg her nå, har vert vaken i ca 30 min. Går jeg å legger meg før kl 23 så sover jeg ikke rundt de aller flereste gangene. Men en skulle tro at når jeg var så sliten så idag så sov jeg rundt. Men nei.. Dette er ekstremt slitende, og merket det en del i det siste..

Noen som har tips og råd??

Har prøvd å holde meg vaken også, men det er ikke alltid like lett når jeg er så trett at øynene bare siger sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Helsekostbutikker og sånt. de har mange ulike sorter, du må prøve deg fram

Skrevet

Da får jeg prøve det da, det har ikke noe si om jeg er gravid reiner jeg med?

Takk for svar.. :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du skal spørre i butikken uansett og nevne sv.skap spesielt i fall noen av dem har veldig sterke virkestoffer.

Skrevet

Velkommen i klubben. Jeg har slitt med søvnen leenge nå, og det har ikke akkurat blitt bedre jo lengre ut i svangerskapet jeg har kommet...

Jeg har nok ikke så mange tips å gi, men vil bare kommentere at du må informere helsekostbutikken om at du er gravid, for det er ikke all helsekost gravide kan ta. Håper du får drømme søtt:)

Skrevet

ok, da skal jeg gjøre det :)

Noe av grunnen til at jeg sover dolig er nok fordi krabaten i magen liker å spinne rundt inni der når jeg slapper av.. Kos også da :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...