Gå til innhold

BIM-TREFF STAVANGER 28.10.kl.18.


Spire nr.2 <3

Anbefalte innlegg

Da har jeg prøvd å sette opp et treff,så får vi se hvor mange av oss som kan da!Som skrevet der,så er det bare forslag,så er bare til å endre osv.

Håper vi sees da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo synd carmelita 79 . klart vi prøver en annen dag neste gang :) Blir vi veldig få denne gang,så kan vi jo selvsagt endre dag nå og :) jo fler,jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytter litt,og tipser samtidig om nye forslag til treff,på det treffet jeg alt har prøvd å sette opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke vi slår oss sammen med januar-februar magene, for da blir vi så utrolig mange etterhver, og kommer garantert til å oppløses! Jeg stemmer for en egen mars-gruppe :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt,og håper på alle har fått dette med seg!!treffes ikveld jenter,kl 20 på NB Sørensen..kom alle som vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det nytt treff snart i Stavanger/Sandnes? Eg fekk dessverre ikkje med meg treffet som var på NB!Sørensen, og håpe at det dukke opp et nytt treff snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

det ble desverre ikke noe treff denne gang,var ingen som kunne til slutt..så da er det fritt frem for å sette opp et nytt treff,og få flest mulig med:) etter å ha forsøkt å sette opp det første treffet,så har jeg hvertfall fått med meg at der er fler som ikke kan tirs&onsd.så kanskje vi skal styre unna de dagene..og at tidspunkt ikke blir for sent på dagen,altså rundt 18-tiden!Så hvis noen vil sette opp et treff,er jo det bare kjempekjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...