Emma&Adrian Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Må ha meg en anti wrinkel krem hehe. Til nå har jeg ikke brukt noe øyenkrem egentlig,mary kay sin i ny og ne. Men åra tar på ser jeg,og har fått meg noen "fine" linjer rundt øynene. Kanskje anti wrinkel hjelper? hmmmm
Blåmandag¤ Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 All about eyes og den flash balmen fra Clarins (til øyne, ikke ansikt!) om jeg er fryktelig trøtt. Det er jeg ofte.
Blåmandag¤ Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 All about eyes er forresten fra Clinique.
Emma&Adrian Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Thanks Clinique er ett merke jeg liker,så kanskje jeg prøver den
Ajam Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg bruker øyekremen fra Exuviance. Har brukt den i 2 mnd nå (hele serien), og den kan anbefales på det sterkeste. Huden ser friskere ut, linjene er ikke like markerte, og den reduserer blå ringer. Men det er vel så viktig å rense huden morgen og kveld, da vil du få bedre efekt på kremene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå