Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Virker iallefall enkel og grei. Den til ca 1200 kr
Hiv o'hoi Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Vet ikke hvilken du mener, men jeg har SCD530 - betalte 1400, men prisen kan vel variere? Det er hvertfall den som måler både temperatur og luftfuktighet, den litt billigere modellen gjør ikke det. Babycallen er veeeldig følsom for lyd. Jeg hører gutten ligge å puste i den. (Nå puster han litt tungt for tiden da, forkjølet).. Sånn følsomhet messig er jeg mye mer fornøyd med denne, enn den andre supernova babycallen jeg har, som jeg ikke synes er noe god på følsomhet. (hører barnet før babycallen slår inn, om barnet gråter veldig høyt).. Det eneste minuset jeg finner med avent sin, er at lyden på foreldreenheten er veldig lav. Må bære med meg enheten hele tiden, for om den står litt borte og feks tv er på, hører jeg ikke callen. Ellers så har den jo ikke oppladbare batterier. Kan kun bruke engangs batterier i den.
*søtesmå* Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 jeg syntes også den virket bra - helt til jeg kjøpte den. skikkelig misfornøyd:( nå har jeg igjen supernova og synes den er fryktelig mye bedre!!!
Underveis --> Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Har Avent sin. Måler temperatur, men ikke luftfuktighet? Uansett! Den har lite støy og god lyd. Synes ikke foreldreenheten har lav lyd. Den kan forøvrig stilles opp eller ned. Det kan også følsomheten for lyd hos babyen. Greit når han sover ute. Slipper å ta inn fuglekvitter ;-) Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå