Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Synes det er helt sprøtt at jeg nå begynner mitt 3. trimester! Tiden har gått så fort denne gangen.. Er andregangsfødende og har ei jente fra før på 1 1/2 år. Har termin 7. januar og vet ikke kjønn!
lille frø, mor til to Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Velkommen inn til siste innspurt! Nå begynner morroa.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Hei og velkommen:) Bra at det er flere enn meg som ikker er helt i fødemodus. Føler at de fleste andre her inne bare går og venter på at fødselen skal starte hvert øyeblikk:) Jeg har termin 3.januar og har store planer om å vente til 2010 før noe som helst starter:) Jeg er 3.gangs. Jeg har en 5åring og 3åring fra før.
sunshine28 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Godt og høre at det er flere enn meg som fortsatt må vente en stund... Føler alle har termin i nærmeste fremtid her,hehe... Jeg har termin 2.januar,og vi venter ei lita jente =) Har fra før ei datter på 8år =) Har oxo planer om å vente til 2010 med noen fødsel =) Krysser hvertfall fingrene for at det ikke blir julaften,hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå