~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hva slags bivirkninger har dere hatt? Jeg føler selv at humøret er dårlig og at jeg oppfører meg som ett troll til tider. Vet jo ikke grunnen til at jeg er sånn men begynner å tenke på om det kan være p-pillene..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg brukte de før...Kan ikke huske noen bivirkninger:)
Liljekonvall<3 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg reagerte skikkelig på yasmin og måtte slutte etter 1. pakken. Hadde skikkelig humørsvigninger, kraftige menssmerter og kronisk soppinfeksjon i skjeden.. :/ Har noen venninner som fikk samme bivirkninger også.. Nå vet ikke jeg om dette er generelle bivirkninger for p-piller eller om det er bare Yasmin da, men jeg fikk ingen reaksjon ved bruk av minipille..
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Hva slags minipille bruker du? Jeg har forsøkt conludag (e.l.) og da ble jeg virkelig ett troll (
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg fikk også skikkelige humørsvingninger! Noe dritt disse p-pillene!
Liljekonvall<3 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 huff, hva het nå de igjen da.. Cerasette eller noe sånt tror jeg..? Ingen reaksjon på de i allefall! Ingen menssmerter og IKKE MENSEN!
2søtesmåh Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har brukt 5 ande p-piller og en type minipiller..Ingenting var noe særlig..Blødde i hytt og pine, menssmerter fra helvete, oppblåst mage m/forstoppelse, you name it.. MEd yasmin ble blødningene REGELEMESSIG og de blødde myyyyye mindre og det varte i 4 dager....(ikke i 8 eller 10. Og gikk ikke fra 2 uker til 10 uker mellom heller, og behøvde ikke bruke tampong OG bind for å tørre gå ut fra toalettet) Nå går jeg på hormonspiral, småblør i ny og ned og en del stikke- OG menssmerter uten at det er teng på forekommende blødning.. Mulig jeg steriliserer meg når den skal ut for så å ta yasmin for mensregulering i tillegg, da blødninger kan bli større etter sterilisering (noe som vil si jeg kan være en åpen kran i de 3-4 verste dagene). JEG var kjempefornøyd med yasmin...ANg humørsvingninger,- tenk litt kosthold og mosjon...Jeg har alltid hatt skikkelig PMS; etter jeg fikk førstemann begynte jeg og trene regelmessig og spise mye sunnere..Alt av PMS (bortsett fra fysiske mensmurringer) kom bort...Ta min manns ord på det..Og jeg var ikke noe inaktiv fastfood menneske før jeg begynte og trene og tenke LITT mer på hva jeg spiste....
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har gått på de i over 3 år nå så er fornøyd med de! Kan ikke si jeg har merket noen bivirkninger.
It's all about me Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Tro det eller ei, men jeg tålte ikke alkohol da jeg gikk på de. Virket som en slags antabust på meg. En drink og det sa pang i hodet og jeg grein av smerte enkelte ganger.
Bunnies by night Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Var plaget med humørsvingninger og soppinfeksjon i skjeden, ble et nytt menneske da jeg kuttet dem ut!
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 dårlig humør og vondt imagen..!! byttet etter ett brett....
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. oktober 2009 #14 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde humørsvingninger til tusen. Skikkelig ømme og vonde pupper det første halve året. Dumt av meg å ikke bytte, for da jeg endelig skulle prøve å bli gravid etter 2 års bruk, brukte jeg 1,5 år på å få tilbake mensen. Og da måtte det både akupunktur, homeopati og soneterapi til. Disse hormonene krøllet det med andre ord bra til i min kropp iallefall, enda legen sa at disse pillene var såååå snille:o/
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #15 Skrevet 14. oktober 2009 har brukt yasmin i mange, mange år, aldri blitt gravid når jeg har brukt dem, og har aldri hatt noen bivirkninger i det hele tatt..Brukte også bare en måned på å bli gravid etter p-pilleslutt.. Så det er forskjellig fra jente til jente tydeligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå