Gå til innhold

Hvor tidlig har du kjent bevegelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er flergangsfødende.. Hva er det tidligste dere har kjent babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 uker både denne gangen og forrige gang :)

med nr en var jeg ikke engang klar over at jeg var gravid før i uke 10-11, og merket ikke noe spark før omtrent når jeg hadde ordinær UL, ved uke 18 eller noe sånnt.

noe med at når man vet hva man skal kjenne etter... :)

Skrevet

Jeg kjente tydelige bevegelser fra uke 12, og jeg venter 3.mann. Første gang kjente jeg det i uke 17, andre gang uke 14. Helt tydelig at det kjennes tidligere for hvert svangerskap hos meg iallefall:-) Også er det jo noe med det at man vet hva man skal kjenne etter da :-)

Skrevet

Jeg kjenner ingenting? Begynner å lure på om jeg faktisk er gravid. Lagt på meg litt og fått en goood del kviser, men mer enn det merker jeg ikke. Har ikke vært kvalm eller uggen heller. Ikke det store matbehovet ennå. Kankje dette er ting jeg bør dette pris på?

Litt utslett på armene, magen og bena? Har dere det?

Skrevet

jeg er 3 gangs, men kjennte ikke noe før uke18..

Skrevet

Jeg kjente ikke noe før ca i uke 20. Men har fått vite på ultralyd at morkaka ligger foran og da pleier det å ta litt lenger tid før man kjenner noe

Skrevet

3. gangs og kjente det når jeg var 14,5 uker på vei.

Skrevet

med føste kjente jeg det i uke 16,med andre i uke 14 og denne gang i uke 11:)

Skrevet

Uke 19-20 i første svangerskap og jeg mener jeg kjente noe bevegelse av og til fra så tidlig som i uke 13 denne gang.

Skrevet

Første svangerskap kjente jeg liv ca i uke 17, mens nå har jeg kjent siden uke 13.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv i uke 18, nå syns jeg selv at jeg har kjent liv siden uke 12, men er ikke helt sikker på at det var det. Nå er jeg uke 15 og er sikker på jeg har kjent liv ivertfall :) Veldig koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...