Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 På lik linje som bugaboo er litt"vestkant sosse vogn"
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 ingenting? at de har en vogn?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Nei absolutt ikke ,jeg har den selv og syntes den er kjempefin..Bare intressant og høre hva andre mener om foreldre som velger denne vognene og om det er EN "type" mennesker som kjøper slike vogner.. HI
2 små og en undulat Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Vi bruker denne vogna til minsten, og vi er en helt "gjennomsnittlig" familie... Hva tenker du HI om familier som bruker denne vogna?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg greier ikke å være objektiv til det ,fordi jeg har vognen selv! bare intressant å høre hva andre sier... Hi
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Herregud, nå tar det litt av her, synes jeg... Hva er det du ØNSKER å signalisere?? For å være helt sikker på at alle vi andre forstår budskapet ditt, foreslår jeg egentlig at du henger en diger plakat på ryggen, hvord du skriver noe sånt som: "Jeg har kjøpt Briovogn, og det har jeg gjort fordi jeg ønsker å bli oppfattet som miljøvennlig/kul/motebevisst/pragmatisk" eller hva det måtte være. Noen som sa trofébaby, eller???
S. Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Da tenker jeg at dere må være forferdelige foreldre. Nei, altså, kunne ikke brydde meg mindre med hva slags vogn folk har.. visste ikke at Bugaboo var en sossevogn engang :/
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har ikke inntrykk av at folk fra vestkanten eller generelt med god økonomi nødvendigvis kjøper de dyreste vognene, tvert i mot har jeg inntrykk av at det er nettopp folk med middels til lavere økonomi som ønsker å vise at de har råd til dyre vogner, mens de som har godt med penger vet at de har det og er mer opptatt av hvor praktisk vognen er i bruk e.l.. En god vogn er en god vogn, uansett hva den koster eller hva som er in akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #11 Skrevet 13. oktober 2009 Første gang jeg har hørt om at bugaboo er vestkant vogn! den er jo ikke spesielt dyr?? var det 4500 jeg så på barnas hus? vi er en helt vanlig familie med helt gjenomsnittlig inntekt, og vi valgte en vogn som er GOD og trygg for babyn, fin liggecomfort, go å trille, og at den tåler vann og typisk norsk vær. vi gikk for en simo kombi til 6400,- den er dyr, men inmnari god! dette er vel ikke noe vestkant vogn?? vi er en helt vanlig familie i oslo sentrum. bugaboo vestkant vogn, fordi linni meister har det? eller hva. kan ikke si jeg ser den på verken frogner eller ullern. jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå