Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest de er fanstastiske de som jobber der...

har vert der et par ganger, og pratet med dem på tlf noen ganger, De er kjempe hjelpsomme og tar overnervøse 1-gangsfødende seriøst.

Synest de er flinke å svare på spørsmål, og veldig hyggelig og rolige i tlf.

Jeg er ikke nervøs for å få vår lille gutt hos dem! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flott:) Sånn det skal være;) Har hørt noen klage en del på Tbg-sykehus, men de har visst klart å skjerpe seg en god del. Jeg fødte der for drøye 2 år siden og skal tilbake i desember. Lykke til:)

Skrevet

Jeg skal også føde på Tønsberg sykehus, 11 dager etter termin nå.

Jeg håper på å føde på Fødestuen, men det er min siste dag for det å gjøre det i dag(grrr).

Jeg vil såååååå gjerne ha en 100 % badekarfødsel, om jeg er i stand til det i fødselsituasjonen. Jeg hadde det sist, og var veldig fornøyd med det. Ja, og kjempe fornøyd med personalet.

Kan sikkert være endel i badekar på Barsel også, men ikke sikkert at de kan ta i mot babyen i vann.

I går natt spilte kroppen min et puss for oss(mange falske rier med intervaller), og vi reiste til Tønsberg i går tidlig. Her var ikke kroppen blitt mer moden enn for 1 uke siden, jeg fikk nåler for modning før vi reiste hjem igjen med babyen fremdeles inne i magen :-(.

I dag skal jeg til legen min for å avtale overtidstime med sykehuset. Grrr

Vår datter som ble født til termin sist, hvorfor kunne ikke dette barnet også kommet til termin?

Ja, kjempe fornøyd med sykehuspersonalet.

Skrevet

Jeg gruer meg veeldig til å føde på tbg sykehus denne gangen :( Hadde ikkenoe koslig fødsel der sist. pga jordmora under fødselen!!

Hadde en floott jordmor hele tiden, og hun gikk av timen før pressinga!

Hun jeg hadde under fødsel sa jeg ikke fikk lov å holde samboeren i hånda (holdt han i med venstre hånda, og holdt høyre i sånn stang), også tok de forferdelig lang tid, selvom lege'mannen sa "klipp hun" så drøyet hun veldig, og til slutt når jeg var ferdig skulle jeg syes, og da spurte jeg om det kom til å gjøre vondt å fikk skikkelig frekk tone tilbake "burde vel ikke du tenke på nå???" :-s klart jeg tenker på om det gjør vondt å bli sydd, sier seg selv. Greit jeg hadde verdens flotteste gutt på brystet, men likevel.

Sønnen min er to år, og tenker på det der hveergang jeg tenker på fødselen! og ikke kunne holde samboeren i hånda var vel værst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...