Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Så det på Tv shop, men turde ikke prøve. Har noen av dere andre prøvd det? Fornøyd eller?
Nå da? Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jepp. Knallbra!!! Jeg har brukt det i godt over ett år og skal aldri bruke noe annet igjen!! Det er slik som reklamen sier og huden er også veldig bra etter å ha brukt det. Dessuten kommer det tilsendt hver tredje måned og det er også helt supert!! Prøv det, tror ikke du blir skuffa!!
millie+2klumper Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Men hvordan er den i fargen? Hvilke nr må jeg som har ganske lys hud men ikke kritthvit ha?
Nå da? Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er lys og bruker medium. Da kommer det to farger som begge er veldig fine. Èn litt varmere enn den andre. De er kjempefine!!
><><><liten jente><><>< Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 ååå.. dette har jeg også lurt på kansje jeg også skal prøve.. men tror jeg velger fargen tan.. er lys i huden,men blir fort brun og det er jo både medium og tan i den pakken er det ikke? får jo forresten kjempe masse for pengene.. vertfal på første pakke...
Sjefsmegga Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Denne årstiden bør du velge medium i hvertfall. Tan kan du eventuelt bestille ekstra til sommeren igjen. Den er tross alt ikke helt dekkende, og da er det bedre litt lysere enn mørkere enn din naturlige hudfarge.
><><><liten jente><><>< Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 ja ok.. får prøve det jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå