*gruffalo* Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Har dere lest den? Jeg ble ferdig med den i helga...og den var fantastisk bra!!! Klarte ikke legge den fra meg, så har ikke vært særlig sosial denne helga:) Jeg liker veldig godt bøkene om Harry Hole, men dette tror jeg faktisk må være den beste:) Så hvis noen vil lese ei god bok...LØP OG KJØP!!!!
metaMORfose Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har lest den. Helt enig med deg! Leste den denne helga jeg også. Grotesk, men fantastisk! Signerer gruffalo ))))))
blond Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Bør man lese de andre Harry Hole bøkene for å få mest mulig ut av "Panserhjerte"?
*gruffalo* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg synes ikke at en trenger å ha lest de andre bøkene først. Men anbefaler de og på det sterkeste...så det er bare å sette i gang;)
blond Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Det er planen, men har mange andre bøker jeg heller vil lese. Er bøkene skrevet i kronologisk rekkefølge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå