Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hva syns dere om navnet? Vi liker det så godt, men vil ikke ha et navn som oppfattes som uvanlig og sært.
lillepixie Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg liker det og tror ikke det oppfattes så veldig uvanlig nå lenger. Har hørt flere som heter det:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Theo er kjempepent navn....og det er enheldel som heiter det nå før tia
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Et veldig tidstypisk, litt feminint guttenavn. Pent, men det er ikke sikkert han blir alene om det i klassen sin...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Nei, det er jo ikke sikkert med noe navn så lenge navnet ikke er uvanlig. Til nr. 1 valgte vi et navn vi ikke syntes var så uvanlig, men får stadig reaksjoner på det. Angrer overhodet ikke på det første navnevalget, men vil ikke ha et navt folk reagerer på denne gangen. Feminint?? Det syns jeg ikke det er. Jeg syns det er barskt. Syns Philip, Linus, Leander er blant de myke feminine navnene.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Veldig tidstypisk ja. For meg mangler det -dor på slutten. Tror få vil oppfatte det som sært og uvanlig. Du kan jo gå inn på ssb.no og se hvor mange som heter det. Jeg personlig liker det ikke så godt, men synes ikke det er feminint.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Og jeg synes Theo sklir rett inn sammen med de navnene du nevner.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg liker Theo sånn passe godt. Har vært et av favorittene mine for ca 2 år siden. Nå ville det ikke kommet ¨på topp 10 lista mi. Rart hvordan smaken forandrer seg. Når det er sagt så vil jeg faktisk gi deg et kompliment fordi du faktisk tenker på hvordan navnet blir oppfattet. Skulle ønske flere gjorde som du, og hadde den holdningen. Kanskje det ville vært færre Leandere og Crissandere da..... Lykke til med navnevalget.
Tante Bassa Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syns det er et nydelig navn! Har selv en gutt som heter Teo :-) Og min Teo er en veldig aktiv gutte-gutt, så for meg er navnet absolutt ikke feminint. Det er heller ingen andre T(h)eo i kommunen vi bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå