Gå til innhold

Simo kombi sportsdel, skeiv liggestilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggen på simoen min heller nedover så frøkna ligger med hodet i nedoverbakke, er det min vogn det er noe gæærnt med eller er det flere der ute med sånn vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er vogna? Høres ut som om leddene dine er slitt og må byttes... min var også slik en stund, helt til et ledd knakk (pga guttungen på 20kg hang seg i vogna). Min var 2005 modell. Kosta meg 750,- å få fiksa hos Babyshop.

Skrevet

Hei!

Jeg har en simo-vogn fra 2002 og den er også slik og har alltid vært det. Jeg snakket med en i barneutstyrsforretningen der jeg pleier å handle og han sa at de er slik og har alltid vært det!

Jeg har alltid tenkt at det ser ut som de ligger nedover med hodet, men de gjør faktisk det! Så mitt beste tips er rett og slett å bruke en babypute under hodet til barnet så ligger de hvertfall ikke nedover med hodet;)

Skrevet

de nye modellene kommer med ekstra plate nå slik at hodet ikke er nedover, men litt mer oppover;) så kan stemme at d ha vært slik på de tidligere modellene...

Skrevet

Det er en 2008-modell :-/ Jaja, får høre med babyshop.

Skrevet

Gå til babyshop så retter de opp vogna de, eller du får et nytt understell om de ikke klarer å gjøre noe med det:-)

Lykke til, det skal ikke være slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...