Gå til innhold

intimfrisyren....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det bare er jeg som har kastet inn håndkleet her???

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Haha! Jeg la vekk høvelen for flere uker siden, og nå er jeg så gjengrodd at jeg lurer på hvordan jordmor skal finne veien der nede når fødselen setter igang ;-))

Skrevet

Her hjelper sambo litt til, og ellers tar eg det på feelingen :)) trur ikkje eg kjem til å bry meg så mykje når eg ligge der me beina frå kverandre uansett :D

Skrevet

Klør så ille når det vokser ut så høvler fortsatt ivei her...

Skrevet

Jotakk..

no først i uke 32 har eg bjynt å få litt problemer.. har ikkje så stor mage enda.

Men vist eg fortsetter med å barbere meg sjøl, så ender eg sikkert opp med å skjære ut ungen ved et uhell...

Har hatt et par sleivkutt.. HERLIG! anbefalast!

Skrevet

I blinde her også.. helt fint blir det nok ikke, men klør ihjel hvis jeg lar det gro..

Skrevet

Jeg måtte kaste inn håndkleet for fem uker siden :P er nå 33 + 3 :) da så jeg ikke hva jeg gjorde i speilet en gang, og skar meg noe voldsomt... ikke godt :P så da fikk samboer valget mellom å gjøre det for meg eller leve med "busken" :P hehe... han valgte faktisk det siste, fordi han er så redd for å skade meg :P men men...

Skrevet

Jeg høvler vekk i ny og ne, men ikke så ofte som før. Føler meg litt freshere og greit å være forberedt hvis noe settes i gang. Er 36 uker på vei og sliter med å se. Ser i speilet etterpå (forfra) at det har blitt litt annen sveis, men det er ikke viktig. Ser jo ikke lysken engang når magen er i veien, hehe!

Skrevet

jeg tar litt i ny og ne. tenkte og holde det nede nå fram til fødselen, kan være greit med tanke på alt som kommer ut etter fødselen også, sist måtte jeg ta vekk alt etter jeg kom hjem for at blod og gørr satte seg i hårene ,så det ble klomper, føler meg bedre selv også, har vøri hos fotpleier også så nå er føttene fine og vise frem, deilig,

Skrevet

ja, huffa meg.. prøvde meg i går.... jeg sier ikke mer....

Skrevet

Er i uke 34, går fortsatt fint å fixe "frisyren" nedentil:) men blir sikkert ikke så lett framover da jeg kjenner magen begynner å vokse fortere nå:)

Skrevet

Blir ikke så ofte som før, men klarer liksom ikke helt å la være. Har ikke sett noe pga magen på minst et par mnd, så enkelte ganger er høvelen en smule rød, hehe, og tror den kan være igjen enkelte dotter :-) Er uansett ingen som er der nede og ser for tiden, så det er mest for min egen del.

Skrevet

Jeg klør meg ihjel hvis jeg barberer meg nå:)

stikker i underbuksa og syntes det er nok med at magen er i veien:)

Skrevet

Jeg er 32 uker på vei og ser INGENTING...magen er svææær. Prøvde meg for ei uke siden, men skar meg no inni hampen:( Så jeg vet ikke hva jeg skal finne på...men jeg nekter å føde med den busken jeg har nå:)

Skrevet

Her trimmes det. Hater kjønnshår, de skal vekk! Jeg har gjort det "hele" livet så nå gjør jeg det i blinde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...