lilleta Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Lurer på om det bare er jeg som har kastet inn håndkleet her???
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Haha! Jeg la vekk høvelen for flere uker siden, og nå er jeg så gjengrodd at jeg lurer på hvordan jordmor skal finne veien der nede når fødselen setter igang ;-))
Mammaen&Emil Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Her hjelper sambo litt til, og ellers tar eg det på feelingen ) trur ikkje eg kjem til å bry meg så mykje når eg ligge der me beina frå kverandre uansett
AngryBird Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Klør så ille når det vokser ut så høvler fortsatt ivei her...
villemo26 Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jotakk.. no først i uke 32 har eg bjynt å få litt problemer.. har ikkje så stor mage enda. Men vist eg fortsetter med å barbere meg sjøl, så ender eg sikkert opp med å skjære ut ungen ved et uhell... Har hatt et par sleivkutt.. HERLIG! anbefalast!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 I blinde her også.. helt fint blir det nok ikke, men klør ihjel hvis jeg lar det gro..
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg måtte kaste inn håndkleet for fem uker siden er nå 33 + 3 da så jeg ikke hva jeg gjorde i speilet en gang, og skar meg noe voldsomt... ikke godt så da fikk samboer valget mellom å gjøre det for meg eller leve med "busken" hehe... han valgte faktisk det siste, fordi han er så redd for å skade meg men men...
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg høvler vekk i ny og ne, men ikke så ofte som før. Føler meg litt freshere og greit å være forberedt hvis noe settes i gang. Er 36 uker på vei og sliter med å se. Ser i speilet etterpå (forfra) at det har blitt litt annen sveis, men det er ikke viktig. Ser jo ikke lysken engang når magen er i veien, hehe!
line_mor Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 jeg tar litt i ny og ne. tenkte og holde det nede nå fram til fødselen, kan være greit med tanke på alt som kommer ut etter fødselen også, sist måtte jeg ta vekk alt etter jeg kom hjem for at blod og gørr satte seg i hårene ,så det ble klomper, føler meg bedre selv også, har vøri hos fotpleier også så nå er føttene fine og vise frem, deilig,
maipiken Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 ja, huffa meg.. prøvde meg i går.... jeg sier ikke mer....
gledebarnet2 Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Er i uke 34, går fortsatt fint å fixe "frisyren" nedentil:) men blir sikkert ikke så lett framover da jeg kjenner magen begynner å vokse fortere nå
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Blir ikke så ofte som før, men klarer liksom ikke helt å la være. Har ikke sett noe pga magen på minst et par mnd, så enkelte ganger er høvelen en smule rød, hehe, og tror den kan være igjen enkelte dotter :-) Er uansett ingen som er der nede og ser for tiden, så det er mest for min egen del.
Lola2016 Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg klør meg ihjel hvis jeg barberer meg nå stikker i underbuksa og syntes det er nok med at magen er i veien:)
desemberbaby_09 Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er 32 uker på vei og ser INGENTING...magen er svææær. Prøvde meg for ei uke siden, men skar meg no inni hampen:( Så jeg vet ikke hva jeg skal finne på...men jeg nekter å føde med den busken jeg har nå
lille frø, mor til to Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Her trimmes det. Hater kjønnshår, de skal vekk! Jeg har gjort det "hele" livet så nå gjør jeg det i blinde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå