Gå til innhold

Dere som har barn som pendler langt - hvor ofte pendler de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har annenhver helg med fly for en på 3 år og det synes jeg er altfor ofte. Merker at barnet er veldig trøtt etter hver samværsreise. Det er bf som insisterte på dette. Lurer på om en rettsinstans normalt ville dømme noe slikt samvær.

Hvor ofte pendler deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke noe fast, men blir en gang i mnd eller annenhver mnd. Det at vi ikke har noe fast er situasjonsbetinget. Hadde i utgangspunktet tenkt til å sende gullet en gang i mnd.

• 1 måned senere...
Skrevet

Annenhver helg med fly her også. Det går bedre nå som hu er større, begynte da hu var 3 år. Det fungerer fint syns jeg, nå iallefall! men det er vanskelig når de bare er tre : (

Skrevet

Annenhver helg med fly her også. Det går bedre nå som hu er større, begynte da hu var 3 år. Det fungerer fint syns jeg, nå iallefall! men det er vanskelig når de bare er tre : (

• 8 måneder senere...
Skrevet

Unnskyld spørsmål litt på siden her, men hvordan i all verden har dere råd til flyreiser annenhver helg? Dere må vel reise sammen med barnet, blir det ikke fryktelig dyrt?

Skrevet

Jeg og bf har flyttet 40 mil unna hverandre.

Datteren vår er hos pappaen sin annenhver uke i 5 dager.

Vi reiser med buss og tog og treffes på halvveien.

Vi har nettopp begynt med dette opplegget, så vi får se åssen det funker for henne. Hun er 2,5 år.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hos oss reiser gutten kun i alle skoleferier. Han går i 3.klasse, så han er jo nødt til å være hos oss hele tiden utenom ferier. Så da blir det jul, vinterferie, påskeferie, pinse, sommerferie, høstferie. Og kanskje noe ekstra innimellom. Funker helt fint, syns jeg. Hverdagen går jo så fort hos oss, så han rekker knapt å savne sin mor. Har kun hatt det sånn siden påsken i fjor, så jeg vet ikke hvordan det blir når det liksom er vår tur til å ha han i jula. Da blir det jo fryktelig lenge mellom hver gang han ser moren sin. Men den tid, den sorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...