Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Unnskyld meg, men når man er så dum i nepa at man får barn med en slik, ja da får en takke seg selv! Hvor dum går det ann og bli da?
Gjest Tale30 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 En slik? Så vidt jeg kan se er hun Iransk selv. De burde vel gjerne velge norske menn de også..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg hadde aldri verden turt å få barn med en fra en annen kultur. så mye bortføring/kidnapping det er. gale mennesker.
Gjest Tale30 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Så fryktelig å møte igjen datteren, også er jenta livredd for moren. Helt normalt selvsagt, men helt grusomt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Helt forferdelig sak. Lurer på hvordan det har gått. HUn har nok neppe fått tilbake datteren. Hun lyste hvertfall opp når hun fikk et barn til. Men tenk dere å vite at barnet ditt er ute i verden i live og du ikke får møte henne. Forferdelig trist..
Gjest Tale30 Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg blir rett og slett helt kvalm. Jeg identifiserer slike ting alltid med jenta mi. Hadde jeg mistet henne vet jeg ikke om jeg hadde klart meg videre rett og slett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå