Gå til innhold

Mamma27 har 2 gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skrev en gang et innlegg om Reima tec vs. Reima tec+, kunne du være så snill å gjenta hovedtrekkene der:)?

Vet at +'en skal være mer slitesterk, men du nevnte noe om mindre vanntett el.

For en jungel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa eneste jeg vet er at reimatec+ skal være mere slitersterk. Jeg var i hela og kjøpte dress til Kevin, men den kostet 1799,- og det var bare ikke aktuelt. Siden han slet hull i kneet på vanlig reimatec ifjor fikk jeg anbefalt ticket to heaven av hun butikkdamen. Den er grovere i stoffet, lekker og sjokoladebrun..såå fin :)

Skrevet

Hørtes veldig fin ut:)! Brunt hørtes veldig smakfullt ut, kunne jeg tenkt meg til min også. (Som er jente og sikkert hadde skapt revolusjon om jeg hadde kjøpt brun dress, he-he:)

Byttet inn den fuckings salgsdressen min i str. 116 i Reimatec str 110 supplert med 1000 kroner av foreldrene mine. Men nå lurer jeg fælt på om jeg skal legge 300 kr for å kjøpe reimatec+ istedenfor. Eldstejenta er snart 5 og meget aktiv. Men 1800 kroner for en dress, GALSKAP og ran!

Får vel beholde Reimatec'en, den har iallefall stjerner til reflekser hvilket eldstejenta var meget fornøyd med;)

Skrevet

Ja det er ran :( Hvis du først skal ha Reimatec til en på 5år ville jeg valgt Reimatec+ ja. Vet ikke om hun har fått hull i dressen sin før jeg...Men jeg ser jo at alle vanlige Reimatec dresser på finn.no i str 110 og str 116 er betydelige slitte på knærne. Hadde spyttet i 300kr til ja.

Skrevet

Reimatec + er veldig god syns jeg, hadde den til gutten min og skal kjøpe den i år igjen, den forrige holdt 2 sesonger og ble knapt noen slitasje på den, solgte den på finn.no ifjor, uten en skramme=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...