Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Leste avisa i går at Stephen Gately er død. er ikke sånn gutteband type men han synes jeg virklig kunne synge å søt var han også.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Huff, og jeg vet ikke engang hvem han var!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Hm, om bare ham og resten av Boyzone hadde krepert sånn rundt 1995-1996, så hadde ungdomstiden min forhåpentligvis ikke blitt forpestet av Boyzone på tv, radio og blader. Take That kunne gjerne gått i graven med dem. For ikke å glemme Backstreet Boys! *grøss* Og folk sier 80-tallet var ille...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Ja, jeg er faktisk det Men kunne ikke brydd meg mindre om en avdanke eks-boyband fyr har dødd. So what? Det dør millioner av barn i verden hver dag, og du velger å fokusere på en død ekskjendis? Det sier mest om deg...;-) (PS; han var ikke i stand til å lage seg en egen karriere engang...)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 skulle jeg skrivd om alle de barna som dør hver dag så hadde de ikke vært annet her det veit jeg også. Han var flink til å synge synes jeg, han støtta mange viktige saker. Selvfølgelig er det være at barn dør er du dum? Bare spurte om noen andre synes han var flink jeg. Å nei dette sier ingenting om meg du veit vel for f. hva jeg trur på, driver med å vilken saker som er viktig for meg. Så kom ikke å prøv å trykk meg ned for det at je likte han . Liker du ikke han trenger du vel for faen ikke å skrive svar på innlegget mitt da. Synes synd på deg, må hatt en fæl barndom siden det plaga deg så.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Så så, lille venn, ikke så hissig nå. Svarte deg på akkurat samme måte som du svarte meg. Nåja, jeg var da ikke så mye barn da Boyzone forpestet VG-lista topp20 første gangen rundt påsken 1995. Men da var du kanskje såvidt sluttet med bleier? Jeg er ikke dum, men jeg tror du er det. Ikke kan du skrive, ikke kan du argumentere og du har i tillegg rævva musikksmak :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Man kødder ikke med 80-tallet. Da ble den beste musikken laget noensinne. Boybanda som dukket opp på 90-tallet var traurige greier....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Helt enig, det var derfor jeg skrev "folk sier 80-tallet var ille..." Jeg synes 90-tallet var langt verre, men det var da noen ytterst få perler der. Men når jeg tenker tilbake på 90-tallet, musikkmessig, så synes jeg å huske at de første årene var sterkt preget av Nirvana og Ace of Base, midten av overnevnte boybands, pluss noen krydderkjerringer og på slutten var det altfor mye Venga Boys og Britney gjorde sitt inntog. Uff.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #11 Skrevet 13. oktober 2009 Men herregud da er det mulig å synke så ned, kaste dritt om andre, om jeg hadde slutta med bleie i 1995 , det kan du dritte i. Jeg sa jo at jeg ikke likte de boyband, men akkorat boyzone hadde mange fine sanger synes jeg. Selv om jeg har skrivefeil betyr det ikke at jeg er dum men at du rakker ned på mennsker som skriver feil sier vel alt. det var vel slike som deg som gjorde min skoleverden dag til et helvete, ang å rakke ned på folk. Folk har forskjelig musikk smak det må vel være greit vel.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #12 Skrevet 13. oktober 2009 Nå var det vel du, 2058, som var eklest da. I tillegg fortsetter du å være ekkel. "Lille venn". Utrolig feigt uttrykk. Er ikke HI.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #13 Skrevet 13. oktober 2009 kjempetrist, husker jeg var skikkelig fjortisforelska i ham.... alltid trist når unge mennesker dør uventet!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #14 Skrevet 13. oktober 2009 21:07 er HI men legger denne ballen død, sorry for at jeg spurte.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #15 Skrevet 13. oktober 2009 At du hadde et helvete på skolen, hadde nok mer med: 1) Hissigheten din. Finnes det noe morsommere enn å fyre i gang folk som blir sååå sint? 2) At du ikke sluttet med bleie før i '95. Det gjorde neppe saken bedre! 3) Ungene med vett i skallen så skjevt på deg siden du antakelig gikk rundt med t-skjorten "I <3 Stephen Gately", og særlig da han kom ut av skapet noen år senere. Hallo, at han var gay var da ikke noe sjokk? Og siden du skriver verre og verre for hvert innlegg du lirer utav deg, så sier det at du er lat og hissig. Men la meg gjette, du har vel dysleksi som 90% av brukerne på dette forumet? :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #16 Skrevet 13. oktober 2009 Takk en som skjønnte innlegget å ikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #17 Skrevet 13. oktober 2009 Å, virkelig? Jeg sa min mening om en sak uten å si noe om HI og fikk et spydig "så koselig du er da" tilbake. Hva kan man egentlig si om folk som tyr til slike unødige spydigheter? Såret og vonbroten.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #18 Skrevet 13. oktober 2009 Det var det at du svarte på den måten, at du ikke liker min musikk smak å det at jeg heler synes synd på han en at det dør barn hver dag i verden som gjordte at jeg svarte slik. Du rakka ned på meg der av svaret mitt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #19 Skrevet 13. oktober 2009 Hvor rakker jeg ned på deg i mitt første svar? "Hm, om bare ham og resten av Boyzone hadde krepert sånn rundt 1995-1996, så hadde ungdomstiden min forhåpentligvis ikke blitt forpestet av Boyzone på tv, radio og blader. Take That kunne gjerne gått i graven med dem. For ikke å glemme Backstreet Boys! *grøss* Og folk sier 80-tallet var ille..." HVOR rakker jeg ned på deg slik at du svarer meg spydig og sier "du er jo kjempekoselig". DU definerte meg som person på bakgrunn av at jeg skrev at jeg ikke likte boybandkulturen. Og derav svarte jeg deg videre. Så hvor rakker jeg ned på deg slik at du svarer meg på en så ubehøvlet og frekk måte?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #20 Skrevet 13. oktober 2009 Og da må du spre eder og galle... Har du hatt en såpass dårlig dag at du må trekke inn andre som kun mener du ikke var noe hyggelig i kommentaren din? Hun angriper deg ikke som person, kun din mening. Og da må du synse og mene ting og tang, i tillegg til at du RAKKER NED på hennes liv. Er du helt blåst i hodet ditt, eller er det kun forbigående? Håper dagen i morgen blir litt bedre for deg. (Regner med at du svarer at du har det helt fint, HA, deg om det)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #21 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg trekker ikke inn andre som ikke har trukket inn meg først. Har jeg ikke lov til å svare noen som skriver til meg? Hvem har dødd og oppnevnt deg til dibpolitiet? Og nei, jeg har det faktisk ikke så fint. I dag er det ett år siden moren min døde og jeg sitter her alene med tankene, for mannen min jobber i kveld. Skulle gjerne ringt og pratet med noen, men den eneste jeg vil ringe til er mamma og der hun er nå, så tar de ikke telefonen. Så nei, jeg har det ikke fint, men sikkert mye bedre i morgen. Og når noen sier noe meggete om meg på bakgrunn av en mening jeg har ytret som ikke går på vedkommendes bekostning, vet du hva? Da blir jeg også meggete.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #22 Skrevet 13. oktober 2009 Kjempetrist med moren din:( Skjønner den. Men du trenger ikke å synse og mene på grunnlag av en kommentar. Megger er vi vel alle sammen til tider og noen ganger trekkes streken litt for langt. Og det er vel ofte en grunn til det... Gled deg til mannen din kommer hjem så du får luftet litt tanker og følelser, aldri godt å ha det så vondt som du sikkert har det nå. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #23 Skrevet 13. oktober 2009 Hva så om moren din er død? Det dør jo tusenvis av barn i verden hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #24 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg synes også det er trist, selv om jeg ikke hadde noe forhold til Boyzone. Synes alltid det er trist når folk dør før sin tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå