Gå til innhold

Da var det min tur!! Vannet gikk 18.45!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så spente her nå!!!!!!!!!!!!!

Vannet kommer jevnt ut her, lyserosa. Jordmor sa vi burde prøve å sove! Vi får vel prøve:-) Men begynner å få litt vondt...

HURRA!!!!! Nå får vi møte jenta vår snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:-) Trenger det!!!

Skrevet

Åååååh, omsider din tur :D Så van(n)vittig spennende *knis* !

Hold oss oppdatert om du orker og får tid! :)))) Lykke til! Håper det tar akkurat passelig lang tid og gjør akkurat passelig vondt ;)

Skrevet

masse lykke til!! sitter her akkurat nå å lurer på hvor langt du er i prosessen!!!!!!!!

Skrevet

Her er jeg i gang m rier! Nå ca hvert 7.minutt! Og de begynner å bli ganske vonde!! ............@&&))()€€! Der hadde jeg en rie! Vært på kontroll på ABC på Ullevål i kveld. Ctg var fin og lillemor er aktiv. Fikk akupunktur for å få igang rier:-) ser ut som det hjalp! Nå ligger jeg her og prøver å få sove litt, men ikke så lett når jeg bare har 7 min på meg.. Men må iallefall hvile så mye jeg kan, sa jm. Guuuuuud dette er spennende!! Min kjære sovnet nå, så håper han får sove en stund nå:-) ser ut som lillemor kommer før termin:-) som er lørdag 17.! Uvirkelig at vi skal få møte jenta vår snart! Håper i løpet av den 14.! Nå må jeg hvile det jeg kan her! Oppdaterer mer når jeg kan:-)

Sender fødestøv til alle dere andre som også ville føde denne uken:-)

Skrevet

Spennende da.. Håper du snart har lille jenta di på fanget nå.

Skrevet

Lykke til med fødsel ♥Oktoberjente♥ Fødeklar !

Ja, jeg tar gjerne i mot fødestøv fra deg!

Skrevet

Ååååh, så spennende!!! Håper du får en flott fødsel, og gleder meg til å få hele historien etterpå :-) Tar gjerne imot fødestøvet, og legger det i skuffen i noen uker. Tenker jeg tar det frem i midten av november og sniffer hardt =D

Skrevet

Endelig er vår lille prinsesse her!!!! Hun kom til verden i badekar på ABC på Ullevål 14.10.09 kl 14.28! Uten smertestillende:-) Veldig stolt mamma!!! Hun er selvfølgelig den vakreste i verden! Fødselshistorie kommer senere! Å være mamma er det mest fantastiske i hele verden! Gled dere jenter:-)

Skrevet

ååå, gratulere så masse :)

var det din første?

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse! <3 Gleder meg til å høre fødselshistorien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...