Gå til innhold

Smerter i underlivet etter dødfødsel..


-spent-

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I dag har jeg hatt noen fryktelige smerter i underlivet. Jeg har bare måtte lagt meg, og vridd meg i smerter..

Jeg hadde en senabort natt til onsdag 7.oktober. Bare lurer på om noen har vært borti det samme, og hva det evt kan være? Var 5 mnd på veg om det har noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist!! Kondolerer..

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet,men syntes du skalforhøre deg med legen eller jordmor!

Det var ikke noe greit at dere mistet gutten deres,vet du hvorfor dette skjedde?

Klem fra Tidemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått over litt..men har kommet litt igjen sånn innimellom i kveld. Sikkert normalt at alt trekker seg sammen etter det som har skjedd, men kan ikke huske at jeg hadde sånn vondt etter forrige fødsel.

Vi vet ikke hva som skjedde nei, vi ville ikke obdusere han. Han lå så fint og fredfullt :) Utrolig vondt!! Men så lenge vi har ei nydelig lita datter fra før, så vet vi at det ikke er noe galt med oss..

 

Takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett i det da..skjønner at dere ikke ville at noen skulle røre han. Han var nok fin! Godt at dere har ei jente fra før av.

Lykke til neste gang junimor,håper du snart får enda flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Tidemann :)

Vi skal vel vente litt med nr 2, men etter det som har skjedd kjenner jeg at jeg gjerne vil bli gravid igjen snart, for å få noe positivt å glede oss over.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Utrolig trist å høre at du også mistet.

Kjenner godt til følelsen din --- man føler seg så tom etter en slik opplevelse. Det skulle jo ligget en liten baby i armene våre nå, så da blir det meste bare meningsløst. Så man føler seg ikke hel uten at man vil ha en ny baby der.

Jeg hadde også smerter i underlivet etter fødselen. Og noen ganger kjenner jeg smertene nå også... stikkninger som da pressriene kom. Akkurat samme følelse.

Første uken etter fødsel fikk jeg Pinez forte av legen på sykehuset, og det hjalp meg litt.

Lykke til med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...