Gå til innhold

Kjøpt Sorel sko til ungene, trenger de da egentlig andre vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har cherrox fra før, fikk de av bf. Men så kjøpte moren min Sorel sko til dem i går, og så lurer jeg egentlig på om de trenger flere vintersko? :P

Eller blir Sorel skoene bare som en bedre utgave av cherrox?

I fjor hadde de Ecco sko, dyre sko, som vi ikke var fornøyd med. De var ganske smale og dessuten følte jeg at de ofte var kalde på føttene med dem.. selv om de skulle være av beste sort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svar da noen! :P hehe...

Skrevet

Nei faktisk så gjør de ikke det;)

Datteren min hadde sorel i fjor og de brukte hun fra denne tiden og utover. Hadde et par cherrox til nød i barneh og slik blir det i år også. Billig og bra!

Har vært innom ecco vi også- jentene fikk ikke brukt de mer enn et par ganger for når de skulle ha ulvangsokk i ble de alt for trange- og da kalde.... Skal kjøpe sorel til eldste i år også!

Skrevet

Nå vet jeg ikke alderen, men går de mye ville jeg hatt egne sko til det.

Sorell er varme og gode leke-ute-sko, men ikke spesielt bra tursko.

Synes du Ecco var smale kan du prøve Viking. Er litt tilbud på de nå på Skoringen.

Skrevet

de er 5 og 3 år, så blir ikke så kjempemye turgåing på de små beina. Blir mest lek og moro i bhg og slik...

Da sier jeg at det holder nå, for er ikke veldig fristet til å kjøpe enda mer dyre sko som ikke holder mål ;) Hadde samme problemet som deg over her, kunne ikke bruke raggsokker eller litt tykkere sokker i ecco skoene, det ble alt for trangt!

Virker iallefall som sorel skoene er veldig gode, ungene prøvde dem i sta og løp rundt og var fornøyde :) Veldig greit med den sokken nedi også, da er man sikker på at de holder seg varm!

Skrevet

Ja både snuppa og vi var veldig fornøyd i fjor! Hun var alltid god og varm og den sokken er genial! Tok den ut og varmet den forran peisen før hun tok de på seg om morran;)

De hun hadde i fjor passer faktisk enda så vi slipper litt billig unna hittil!

Må sikkert ha noen nye utover vinteren, men greit å kunne fordele litt når man har tre små:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...