Gå til innhold

Endelig hjemme med gutten;)


Nettisen:)

Anbefalte innlegg

Da er vi endelig hjemme, etter 5 dager på Ullevål. Godgutten ble født 8.oktober og ankomsten ble ikke helt som planlagt, men gikk fint til slutt. Fødselen ble satt igang pga lett svangerskapsforgiftning og riene var snille og ikke spesielt grusomme helt til gutten bestemte seg for å snu hodet litt feil. Etter en rimelig hard natt på føden bestemte legene seg for hastekeisersnitt og 10 min senere var jeg på operasjonsbordet. Det gikk kjempefint,selv om jeg virkelig ikke ville være med på keisersnitt, og da jeg hørte skrikene fra bak forhenget var alt det vonde glemt. Jeg vet, klisje, men det er helt sant.

 

Det var merkelig å kjenne legene romstere i magen, men absolutt ikke fælt i det hele tatt.

 

Gutten er verdens snilleste og har en rå matlyst, og ingenting er bedre enn det:)

 

Masse lykke til alle sammen, både de som har født og de som venter.

Det blir ikke bedre enn dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Det hørtes dramatisk ut - flott det endte bra! Som du sier er det verdt alle vondter og plager underveis.

 

Gleder meg til oktober Oslo treff. Aurora er 1mnd allerede i dag - tiden flyr og hun vokser fort. Så det er helt klart viktig å nyte tiden med de små for plutselig er de ikke så små lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, håper formen din begynner å komme seg. Jeg begynner å kjenne meg som normal igjen nå.

 

Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, jenta mi :)

Jeg synes du er fryktelig tapper og flink!

 

Bedre og bedre dag for dag ;)

 

Vi gleder oss masse til å se gullet igjen!

 

Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen frøken:)

Godt å høre at du er hjemme igjen.

Gleder meg til å treffes igjen med de små.

 

Nå er det snart bare meg igjen her... Merker at jeg begynner å bli litt utolmodig, men kan vel ikke klage før jeg ihvertfall kommer til termin, og det er ikke før 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...