Gå til innhold

hva synes dere om navnet Viljar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fallt for det navnet. synes det var litt rart med en gang, men når vi fikk tygget litt på det, så ble det navnet kjempefint!

lurer litt på om andre også synes det?

(kremt.. det er ett guttenavn, i tilfele noen lurte!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Vilja til jente bedre, men kan være fordi at jeg har dårlige assosiasjoner til Viljar.

Skrevet

Jeg liker det,

- og visste at det var et guttenavn ;-)

Skrevet

Ville kalle en evt gutt det, men så fikk jeg jente. Men jeg synes altså at det er kjempefint.

Skrevet

Et fantastisk fint navn. Helt i min smak, men desverre ikke sambos smak. Elsker slike staute flott navn, men gutta mine har navn i en helt annen bane..... men utolig flotte de også da :-)

Skrevet

perfekt:-) men kommer an på hva unga heter fra før.. trenger ikke matche dønn-men en viss stil kreves:-)

Skrevet

Ikke et navn jeg ville gitt mine barn

Skrevet

jenta vår heter sofie, og gutten vår heter eirik.

kommer en gutt til nå i mars:)

tror vi går for det navnet:) synes det passer ganske grett med de andre vi har;)

Skrevet

Et av de flotteste guttenavnene jeg vet om :-) Bra valg!

Skrevet

Jeg liker ikke sånne helnorske navn :) Ikke min stil i det hele tatt, men smaker er som baken

Skrevet

Er utrolig glad i det navnet, og min sønn hadde hett det om ikke pappan hans var så utrolig dust ;)

Skrevet

Viljar er et fint navn det. Liker Vinjar bedre, men det kan være fordi vi har to Viljar i venneflokken og da liker en ofte det som ikke er så vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...