Gå til innhold

Hvordan ville dere gjort dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter skal snart til 3 måneders kontroll med barselgruppe og vaksinasjon på samme dag. SAmme dagen som dette skjer reiser vi avgårde, en 3 timers kjøretur til svigers. Neste dag skal oldemor til datteren min feire 90 års dagen sin med hele storfamilien hvor vi selvsagt skal være tilstede. Dagen etter dette reiser vi fra svigers og kjører 4 timer videre for å være sammen med en familie, som vi nesten aldri ser og skal være sammen med dem i 2-3 dager. Deretter reiser vi via svigers og hjem. Dette er noe vi har planlagt relativt lenge.

I går ser jeg i kalenderen min at dette krasjer.. Husker bare når storesøster tok den første vaksinen og hun var ikke i form de første 2 døgnene etter vaksinasjonen, og blir det samme med lillesøster er jo hele turen ødelagt. Selvsagt kan lillesøster reagere på en helt annen måte enn storesøster, men det vet en jo ikke. Dessuten tenker jeg at den første vaksinasjonen er vel den de kanskje reagerer mest på siden de ikke har fått noe vaksine før. Jeg har derfor lite lyst til å vaksinere datteren min denne dagen. MEN ville dere ringt og bedt om en time f.eks. i uken etter for vaksinasjon? Er det noen andre som har gjort dette før? Føler meg litt dum som må ringe helsesøster om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville rinft helsesøster og utsatt vaksinasjonen og forklart situasjonen så får du nok en time rett etter dere kommer hjem.

hadde akkurat samme probleme selv og vi tok resten av kontrollen, men selve vaksinasjonen utsatt vi. og dette var ikke noe problem:)

Skrevet

Ja, det ville jeg absolutt gjort. Jeg har ombestilt timer hos hs et par ganger, null problem.

Skrevet

tAKK FOR SVAR! Da tar jeg kontakt med hs på torsdag når hun er på jobb og får en egen time til vaksinasjon etter turen. Så møter jeg opp kun til barselgruppe med veiing og måling den dagen vi reiser.

Godt å høre at det er andre som også har måttet gjøre dette! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...