Gå til innhold

Hvordan få nye venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet endel pga flytting osv. Har mistet kontakten med flere også etter å ha prioritert hus og hjem menns jeg barna var små. Har venninner, men de er jo ofte opptatt med sitt, ikke så ofte vi ser hverandre. Virker SÅ kjekt å ha feks forening, men har ikke så mange venninner som kjenner hverandre. Hadde vært lettere å proritere hvis jeg hadde noen faste dager å foirholde meg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor du bor. Bor du i en av storbyene, er det vel mange her inne som bor på samme sted :) Kan jo bare "etterlyse" om noen her inne bor i nærheten av deg og kanskje har barn på samme alder.

Jeg har blitt kjent med flere her inne og møtt noen av dem. Veldig hyggelige jenter

Skrevet

ok. Greit tips. Men bor ikke akkurat i en storby

Gjest amandine
Skrevet

hva vil bor ikke akkurat i en storby si?;)

Skrevet

Bor i Stavanger området, men ikke i selve byen ;-)

Skrevet

Men dersom du ikke bor langt unna, så er det vel sikkert noen å finne i nærheten der også :)

Evt kan dere jo finne ut om det er aktiviteter dere kan bli med på i nærmiljøet.

På lekeplasser er det jo ofte lett å komme i kontakt med andre foreldre dersom barna leker sammen

Skrevet

Meld deg på en aktivitet der du treffer de samme menneskene om og om igjen (altså ikke et treningssenter o.l.). Kor, språkkurs, malekurs mm.

Gjest amandine
Skrevet

Nå er jo jeg i Bergen, da,men det er vel litt for langt utenfor Stavanger;) Men ellers må jeg si vi er litt i samme båt:)

Skrevet

Barna mine er sjelden på lekeplasser lenger, løper rundt til venner eller er på fotballbanen. Var lettere å¨komme i kontakt med andre når barna var små

Skrevet

Hvor utenfor Stavanger bor du? Hvilke interesser har du? Sikkert noen her inne som bor i nærheten av deg, som også kan trenge noen nye venner : )

Skrevet

Jeg bor nesten 2 timer fra Stavanger og er litt i samme båt som deg. Og jeg mistet en del av våre felles venner når vi gikk fra hverandre.

Hvilken vei bor du utfor? Om du forstår =)

Skrevet

Sør eller nord for Sandnes? =) Selv kommer jeg fra Klepp.

Skrevet

Amandine... Hvor i Bergen bor du??

Hilsen enda en bergenser i samme båt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...